5

250 10 3
                                    

~*ГТНТехьонг*~

:КАКВО?! - Всички извикахме в един глас. Как директор Ким можеше да ни накара да направим такова нещо. Още не мога да усмисля казаното. Не че останалите изглеждаха по-добре де. Мислех си аз, докато Джимин не ме прекъсна.

Джимин- Вие се шегувате нали?

Нади- Да, това няма как да стане.

Аз- Въобще защо трябва да го правим.

Д-р Ким- Защото така ще вдигнем репутацията и на двете групи. Сега ясно ли е?

: Да!

Шуга- Но защо трябва и аз да съм в това число. Не можели вместо мен да сложите Хоби примерно?

Хпби- А не, аз съм си добре така.

Шуга- Но...... - тук беше прекъснат от директора, който с още спокоен тон проговори.

Д-р Ким- Не ми мрънкай те. Ще го направи те и точка. Сега утивайте на тренировки. - всички го гледахме леко раздразнено, а момичетата даже не казаха и дума.

: До виждане - казахме с нежелание.

Забелязах как Чонгкук беше много ядосан. Щом директор Ким излезе, останах ме само ние в стаята.

Нади- Защо на мен?! - изведнъж каза с ирония тя.

Джимин- Ти кво си мислиш, че само на теб не ти харесва ли? - каза и после се обърна към нас(момчетата)
Какво ще правим сега? Аз не искам да го правя.

Чонгкук- Ти не искаш,а аз какво тогава? Та аз не мога да ги понасям. - каза като вече даже размахваше ръце.

Мария- Ей...

Чонгкук- Какво!?

Аз- Млъкнете и двамата. Първо се успокои те. А останалото ще го мислим щом се приберем. Ясно?

Момчетата - ДА!

Аз- А вие разбрах те ли ме? - попитах момичетата. Те само кимнаха в знак, че са разбрали. И тогава се обади Джун.

Джун- Добре, щом се разбрахме тогава, да утиваме на тренировки за да може да се приберем по-рано в нас. Съгласни?

: Да!

Шуга- Добре тогава. Ставай те и да утиваме.

Всички станахме от столовете и утидохме в тренировъчна та зала.

~*ГТНЮна*~

Какво стана туко що? Защо директора реши, че трябва да правим това.

Secret Love Where stories live. Discover now