26

147 5 0
                                    


~*ГТНДени*~

Аз и момичета вече бяхме станали и закусвах ме в кухнята припомняйки си спомени.

Еми- Хора, помните ли миналото лято?

Аз- Как мога да забрява толкова щуро лято.

Мария- Да, особено нещата дето правех ме.

Нади- А, помните ли когато реших ме да ходим на цирк.

Юна- Да, а после се указа, че на е цирк а някаква секта.

Аз- А помнители когато ни гони някакъв тревоман.

Нади- Мани, по-бързо не съм бегала през живота си.

Еми- А, когато се къпахме във фонтана. - каза през смях.

Юна- Ами когато бяхме в раьонното, защото се скарахме с оная бабка с пинчера.

Аз- Това не бе ше пинчер това беше 300 грама чиста злоба. (нищо против хората които имат пинчери. Просто така го из ислих.)

Мария- Ами когато обикаляхме в 3 сутринта и будехме другите уш за да правим мохабед.

Изведнъж в стаята влязоха момчетата.

Нам-Добро утро. Какво правите?

Еми- Добро да е.

Аз-Припомняме си спомени.

Джимин--И какви са спомените?

Нади- Ами спомням си когато бяхме на училищна екскурзия и класната се изгуби.

Аз- Ами вечерта какво става.

Юнги- Какво е станало?

Еми-да, какво е станало?

Мария- Така и не ни казахте какво беше станало на онази екскурзия.

Джун-Кажете ни.

Нади- Добре...... Ами като за начало бяхме на 13 етаж в хотела с пияните ни приятели. Спомням си как класните свалиха бравите на вратите за да не можа някой пиян да се метне.

Аз- А после уж ни заключиха в стайте. А ние в 3 сутринта си звъняхме по стационарните телефони в хотела.

Нади- Ами преди това, когато в стаята ни дойде Влади. Мали той така се беше натараланкал.

Аз- Да. И за да не го хванат госпожо те пиян го скрихме в банята.

Нади- А после госпожите като дойдоха да ни проверят и го намериха.

Боги- О това и аз си го спомням. Звъняха ми в 7 сутринта за да ми кажат, че си правила секс с него.

Secret Love Where stories live. Discover now