Видях..... Дени! Толкова е слатка когато е исплашена. Харесваше ми как се е сгушила в мен. Аз я объгрнах с ръце и шепнейки в ухото й попитах.
Аз- Стахли те е?
Дени- Да.
Аз- Спокойно аз съм тук. Няма да те пусна.
Дени- Благодаря.
След като го каза се згуши още повече в мен. Беше приятно да я чувствам толкова близка.
~*ГТНДени*~
Докато бяхме прегърна ти, той ме попита дали ме е страх, а аз казах "да". Той ме успокой и аз се згуших още повече в него. Чувствах се в безопастнос и за първи път от доста време ми беше приятно някой да ме прегръща. Аз май найстина го...........харесвам! Всеки път щом го видя се усмихвам и усещам пеперуди в корема,каквито никога не съм усещала преди. Но за жалост никой не трябваше да разбира за тези ми чувства. А след утре още повече. Щом мине срещата ще трябва да съм 'гадже' на Намджун. Надявам се лъжата да не продължи много. Докато мислех се бях оспокойла до такава степен, че ми се доспа изключително много и просто затворих очи.
~*ГТНШуга*~
По време на филма забелязах, че Дени е заспала. Явно и е било удобно в мен. Това ме радва до някъде, но искам да знам, че и тя отвръща на чувствата ми. След малко се обърнах към другите и им казах, че Дени е заспала и ще я занеса в стаята й. Щом я оставих на леглото й, тя започна да се върти из него. Май сънуваше кошмар. Аз клекнах до леглото и хванах ръката й. Тя отвори леко очи и ме погледна.
Дени- Можели да останеш докато заспя? Страх ме е.
Аз- Разбира се! Обещах ти, че няма да те оставя.
Тя се упита да прикрие усмивката си, но не успяваше. Изкикотих се леко и легнах при нея на леглото. Тя мигновено се сгуши в мен и затвори очи. Аз обвих ръцете си около нея и прошепнах в ухото й " Обичам те". Тя се сгуши още повече в мен и заспа. Постоях още малко след което я целунах по челото и излязох от стаята. Утидох си в моята стая и заспах още щом подуших възглавницата.
~*ГТНЮна*~
По време на филма имаше доста стряскащи сцени. По едно време не издаржах и интуитивно се сгуших в човека до мен. Щом осъзнах, че това беше Те се одръпнах и му се извиних.
Той каза, че няма нищо и ме помоли да излезем на двора. Аз се съгласих. Щом излязохме Тай ме погледна в очите и започна да говори.
YOU ARE READING
Secret Love
RandomТя и той не бива да са заедно. Не им е позволено да са заедно, но какво ще стане ако те не послушат хората? Дали ще има щастлив край тяхната история? А дали въобще ще е така както те искат? Започната на: 11.06.2019 г. Завършена на: 18.11.2019 г.