24

167 6 0
                                    

На сутринта Дени се събуди от алармата на телефона си, която й напомняше, че трябва да заведе Митко на детска градина.

Докато тя се управяше Юнги се беше разбудил заради алармата. Той видя че на леглото Дени я нямаше и реши да я потърси. Отиде до банята където тя тъкмо си беше измила лицето. Промъкна се зад нея и я прегърна в гръб като обви силните си ръце около тънката й талия. Наведе главата си и постави една нежна пеперудена целувка на рамото й след което с тих глас каза.

Юнги- Защо си станала толкова рано? Надявах се днес да можем да прекараме време заедно.

Дени-След малко ще заведа Митко на детска градина. Ако искаш ела с мен. След като го заведем ще имаме около 5 часа да правим каквото решиш, защото с момичетата решихме да ви завдем до залата за танци по-късно. Какво ще кажеш? - попита като се убърна кум него и го целуна за бързо.

Юнги-Ами....... И без това няма какво да правя. Пък и това са 5 часа с теб така че няма да пропусна. Но нека да се разказва ме из града. От отдавна не съм се разкарвал.

Дени-Това е хубава идея. Пък няма да ти трябва дегизировка, защото тук няма дръги армита за ваше добро.

Юнги-А всъщност как така няма други армита тук?

Дени- Ами така, тук не са много по този стил музика за жалост. Много е гадно да си единствения кейпопър на някое място.

Юнги- Сигорен съм в това.

Дени- Знам. А сега ще те уставя да се оправиш, а аз ще ида да събуда малкото зверче.

Юнги-Хайде отивай.

~*ГТНДени*~

Радвам се, че ще има време за нас. Най-после пак ще сме сами за малко.
В Корея нямахме големи възможности да излизаме често заради работата, но сега са в почивка и се надявам да прекараме времето тук заедно. Но трябва да ги питам до кога са тук. Намислила съм едно нещо ако останат малко по-дълго. Но ще остане изненада за сега.

Отидох до леглото и започнах да милвам Митко по лицето за да го събудя. След молко си отвори малките сънени очички и ми се усмихна.

Аз-Хайде ставай. Утиваме на детска градина.

Митко-Не ми се ходи. Искам тук с вас.

Аз-Ако идеш после ще ти взема сладолед и ще те уставя да гледаш детски до вечеря.

Митко-Добре.

Аз му помогна са се управи и слезнахме дол за бърза закуска. Но щом слезнахме се шокирах. Всички бяха заспали на пода и от тях вунеше на алкохол. Бързо утидох в кухнята с Митко и му дадох да закуси. След малко дойде и Юнги също учуден от гледката в хола.

Юнги-Те да не би.......

Аз-Да напилиса се като свине и са заспали там.

Митко-Како, готов съм.

Аз-Добре хайде да тръгваме.

Юнги-Хайде мъници.

Митко- Аз не съм мъник.

Аз-Нито пък аз.

Юнги- Знам, ти си смърф.

Аз- Но съм твоя смърф.

Юнги- И това е така. Ти си моя смърф.

Митко- А аз кво?

Юнги- Ти си нашето минйонче.

След още малко бъбрене тръгнахме. По пътя до там не спряхме да се смеем.

Ние оставих ме Митко и тръгнахме да се разхожда ме. Минахме през парка и решихме да седнем там за малко.

Юнги- Как така Митко и Боги знаят корейски?

Аз- След като научих езика накарах и братовчед ми да го научи, защото мислехме след като свърши учебната година да се преместим в Корея. Мислим, че така ще се отървем най-после от Божидара и ще живеем спокойно. И затова в къщи започнахме от време на време да му говорим на корейски за да може да го запомни.

Юнги- И сега значи след като свърши учебната година ще дойдете за окончателно там. И повече няма да си тръгваш. - попита той вълдъшевено.

Аз- Да. Ще останем там за винаги.

Той ме целуна и задълбочи целувката, чак след като се отделихме заради липсата на кислород, той проговори.

Юнги- Никога повече няма да те пусна.

Аз- Никога повече няма й да се наложи.

След което пак се целунахме, но този път за по кратко.

Аз- Междо другото да кога сте тук?

Юнги- Ами успяхме да си издейства ме две седмици почивка. - една грамада усмивка грей а на лицето му. - Защо питаш? Да не би вече да ме гониш?

Аз- Де да можех, но ако го направя сърчицето ще ми се скъса.

По говорих ме си още, след което продължи ме разходката. Показах му всяко едно място из къде където ходя или минавам. А той пък постоянно ме питаше кога ще го запозная с мойте приятели.

Аз- Доооообрееее деееее. Ще те запозная с тях. И без това са в отбора по танци така че.

Юнги- Йей. Все пак искам да знам с кой излизаш, когато ме няма.

Secret Love Where stories live. Discover now