~*ГТНДени*~
Събудих се рано и забелязах, че не съм в моята стая. Оглесах се и видях Юнги да спи до мен. Усмихнах се и си взех телефона от нощното скавче, което беше до леглото. Часът беше 6:30, зотова трябваше да събудя Шуга. И да се върнем в къщата преди другите да разберат, че ни няма. Добложихсе до него и започнах да поставям кратки целувки по него. Той се размърда като ме хвана в прегътката си. Започна да си мрънка под носа нещо, а аз му казах, че трябва да тръгваме. А той от своя страна не прегърна още по силно и ми прошепна.
Юнги- Обичам те!- след като го каза се стреснах леко.
Аз- И а..аз т..те о..обичам. - Не бях казвала на никой освен Калоян, че го обичам и затова заеквах. За мен " Обичам те" бяха силни думи. Затова ги казвах на малко хора. Но знех, че той заслужава да ги чуе.
Шуга леко се учуди на заекването ми. Но после се усмихна и се изправи като стана от леглото. Отиде на някъде и след около 5 минути се върна като носеше закуска. Аз го погледнах очудено, а той ми отговори.
Юнги- Ше закусим в леглото и после ще се приберем. Имаме много време.
Аз- Ами Ок.
Той се намести в леглото до мен. Чак тогава забелязах, че не съм с мойте дрехи.
Аз- Шуга? Ти ли ме преоблече?
Шуга- Мхх.
Аз- Добре- казах и погледнах на долу и усетих как ставам червена като домат. Той ми хвана брадичката с два пръста и ми повдигна главата за да го гледам в очите.
Юнги- Не се срамувай. Първо- имаш страхотно тяло и второ- и без това все някога ще да те видя. - каза и сложи мазана усмивка.
АЗ-ЮНГИ!!! - Извиках аз и го одарих леко по рамото.
Той се направи, че го боли и започна да се търкала из леглото. Изведнъж спря и ме погледна. После дойде до мен и започна да ме гъделичка. Аз се превивах от смях и го молех да престане. - М....моле те.....спри......гъде....гъдел....ме....е! Казах през смях. Той престана и ме погледна сериозно. Леко се изплаших и си личеше по погледа ми. Той се надвеси над мен и започна да се приближава. Бях ме на сантиметри и той започна да шепне срещо устните ми.
Шуга- Аз кокво ще получа в замяна, че спрях да те гаделичкам?
Аз- Какво изкаш?
Шуга- Ами доста неща, но за сега може и само целувка. - аз премигах на парцали и го гледах очудено. Какви ли бяха тези неща? Със си гурно знаех, но той беше прав за сега само целувки.
YOU ARE READING
Secret Love
RandomТя и той не бива да са заедно. Не им е позволено да са заедно, но какво ще стане ако те не послушат хората? Дали ще има щастлив край тяхната история? А дали въобще ще е така както те искат? Започната на: 11.06.2019 г. Завършена на: 18.11.2019 г.