20

157 7 0
                                    

~*ГТНДени*~

Една седмица мина бързо. Вече си влезнах в стария режим, като не пропусках да се чувам с момичетата. В момента работех ме по нова песен, затова си говорехме по скайпа постоянно обсъждайки идейте за песента. Калкото да мен и Юнги, пишем си постоянно, вечерта винаги ми звъни. Вобще всичко е наред.

Днес ще се гледа делото за попечителство на Митко. Сигурно вече се чудите кой точно е той. Ами това е брад ми. Когато се роди баща ми и онази никаквица избягаха и оставиха мен и Митко сами. Братовчест ми, който много обичам ме усинови. А сега се води делото за попечителство на Митко, защото онази пача е решила, че иска да си го вземе. Но ние с Боги няма да го допуснем.

                       ************
Намираме се пред съда и чакаме да започне делото. Нади дойде зада ни подкрепи разбира се.
                       ************
Преди малко делото свърши и съм много щастлива, защото спечелих ме. Митко ще си остане при нас.

Решихме да утидем в накой ресторант за да отпразнува ме победа та си.

Докато излизах ме от съда, изведнъж се появи Божидара. Тя започна да крещи и да се опита да вземе Митко от ръцете ми. Но Боги и Нади и попречи ха.

Божидара - Върни ми детето. Ще си го взема. Разбра ли ме? Ще си го взема. - тя крещеше като луда каквото е де.

Наложи се полицай те да я спрът и одведът в раьинното. Тя както винаги се съоротивляваше, ни най накрая успяха.

Ние си отдъхнах ме и решихме вече да тръгваме.

                  *****************

Вче минаха три дена от както Митко е при нас за окончателно и си мислех да кажа на останалите за него вече. Тъкмо бях на телефона си и набирах номера, когато получих известие. Когато го прочетох сърцето ми се разби. Сълзи започнаха да се стичат от очите ми. Заглавието гласеше:"Мин Юнги от световно известната група BTS, с ново гадже. От колко време са заедно и какво мисли момичето Ким Хе Ра?"
Беше показана снимка на него и о...о.....онази Хе как се целуват.

Щях да по върна. Метнах си телефона на някъде и се чу как се строши. Добре, че нямаше никой в къщи сега. Прдължих да плача и да се псувам какло съм била тъпа. Как ще си помисля, че мъж като Юнги ще обича детенце като мен.

След още около два часа съмосъжаления най-накрая спрях да плача, защото не мисля, че имах повече вода в себе си която да изплача. Събрах счупеня телефон и го изфърлих. Намерих стария си телефон в който сложих картата си за да мога да ги исползвам докато си взема друг телефон. Реших да се по разходя малко. 

Secret Love Where stories live. Discover now