6

232 8 0
                                    

~*ГТНДени*~
На сутринта
*6:30*

Събудих се преди малко и направо излязох да тичам. Излизах всяка сутрин сигорно от 1 година и половина вече. Точно отварях външната врата за да изляза и чух някой да слиза по стълбите. Това беше Шуга, очудих се как може да е станал толкова рано. И му казах добро утро. Той ми отвърна и дойде домен.

Шуга- Може ли да побягаме заедно?

Аз- Да добре. Само да не изоставаш.

Шуга- Няма. Ще се учудиш колко съм бърз. - след като го каза се за смях ме леко.

Аз- Добре, хайде да тръгваме.

Ние излязох ме и започнахме да тичаме. Като не испуснахме да си говорим през челия път. Той е много забавен и мил човек. След като се изморихме спряхме да почнем до една чишна. Пихме вода и си починах ме, тъкмо щяхме да тръгваме обратно когато той ми хвана раката и ме обърна към него. Аз само стоях и го гледах с объркване, докато той не започна да говори.

Шуга- Дени!.......Исках да ти кажа, че макар да се познаваме от скоро, всеки път щом те видя ми става нещо. Усмихвам се без причина и постоянно си мисля за теб. Заспивам и се будя с мисълта за теб. Ти си мила, забавна, умна и изключително красива. Щом чух, че трябва да се правиш на гадже с Джун, се ядосах много. Не мога даже да чувам че трябва да си до друг, дори да не е наистина. Искам да гледаш само мен и само аз да мога да те докосвам. Искам да си моя! - не знаех какво да кажа.

Докато се упитвах да усмисля всичко това, изведнъж той ме при дърпа към себе си и ме прегърна. Опитах се да се измъкна от хватката му, но той я затегна още и зарови главата си в вратъми, като продължи да говори.

Шуга- Моля те, бъди моето момиче?

Аз- Н-не мога. - казах с трепереш галс.

Шуга-Защо?

Аз- Защото не мога да го преживея пак. - не осъзнах кога сълзи са започнали да се стичат по лицето ми.

Шуга- Пак?! - почти извика.

Той отпусна хватката си колкото да ми вижда лицето. Изтри сълзите ми с палец и продължи да говори със сериозен и в същото време загрижен глас.

Шуга- Какво е станало? Кажи ми.

Нови сълзи се заформиха в очите ми и започнах да говоря.

Аз- Шуга, разбиха ми сърцето на стотици парченца. Не мога да го преживея отново. Просто не мога.
- след като го казах, отново започнаха да се стичат сълзи по лицето ми.

Secret Love Where stories live. Discover now