25

143 5 0
                                    

~*ГТНДени*~

С Юнги се разкарвахме цял ден из града. Прекарах ме си страхотно. Ходихме в едно от малките заведения и обядвах ме там. После отидохме в киното. След филма се разкарвахме по центара от където си взехме сладолед. Просто беше перфикното измъкване от всичката работа.

Когато се прибрахме заварихме всички в хола да гледат някакъв филм с кучета. Те ни видяха и Нам веднага ни попита къде сме били.

Юнги- Дени ми показваше града.

Кук- И за това ни оставихте тък сами с махмурлук?!

Аз- Кой ви е карал да пиете?

Всички- Нади и Джимин.

Джимин- Айш....предатели.

Нади- Съгласна съм с теб.

Джин- Да, да сърдете се. Само, че трябва да решим един проблем.

Еми- Какъв проблем?

Джин- Не можем да се поберем всички в тази къща. Прекалено сме много.

Боги- Той е прав.

Аз- Това не е проблем.

Всички- Защо?

Аз- Защото утре утиваме на едно място. И ще сме там следващите няколко дни или по-точно следващата седмица.

Боги- И къде по-точно е това "едно място"?

Юна- Да, къде си решила да ни водиш?

Аз- Момичета и Боги помните ли онова лято което прекарах ме в хижата при язовира?

Мария- Пак ли ще ходим там? - попита с много ентосиазъм.

Аз- Да, и няма да се притеснява ме за пространството, защото хижата е голяма.

Нади- Мале хора, помните ли кви простотии правех ме тогава?

Еми- Как мога да забравя плуването в язовира.

Юна- Или когато бутнахме Дени в тинята.

Аз- Хаха много е смешно да те бутнат в тинята, няма що.

Боги- Ами като се опитахме да ти помогнем да излезеш и накрая и ние свърших е при теб.

Аз- Е това си беше смешно.

Мария - Да, и после плувахме в тинята.

Хоби- Ама вие не сте наред. Как така ще плуват в тинята?!

Аз- Ми така. Като утидем утре и вие ще поплувате в тинята.

Юнги- Как така утре? Ти не си ли на училище?

Аз- Не

Нам- Ми испитите ти. Те кога са?

Аз- Имам още три седмици до тях. Няма да му мисля са.

Боги- Оставия. Ако си науми нещо дори аз не мога да я спра.

Аз- Чудесно. А сега се управайте, защото ще утидем до танцовата зала.

Нади- О да вярно, че трябваше да идем.

Юна- Хайде да тръгваме искам да видя останалите. Много ми липсват.

Еми- И на мен също.

Мария- Ми да тръгваме.

Ние се оправих ме и тръгнахме на там. Като Боги не дойде с нас, защото имаше работа, пък и после щеше да вземе Митко от градината.

Вече бяхме пред залата и влезнах ме вътре. Там бяха всички от групата и ни чакаха за да започнем.

Крис- Най-накрая дойдох те. Тъкмо щяхме да започнем без вас.

Нади- Знаем, че нямаше да го направите.

Александра- Така е.

Милен- Кой ни водите?

Аз- Това са наши приятели от Корея. Мислих е да им покажем как го правим тук.

Крис- Тогава да го направим. Здравей те, аз съм Крис. Приятно ми е да се запознаем.

Юнги- Здравей. Аз съм Шуга, а това са Намджун, Джин, Хоби, Джимин, Тай и Кук.

След като си по говорихме малко започнахме да танцуваме.

Така деня ни мина в танци и забава. Всички си прекарах ме страхотно. Вечерта се пребрахме и направо си легнах ме, защото утре щяхме да утидем в хижата. За жалост Боги нямаше да може да дойде с нас, защото имаше работа тук, а и искаше да гледа Микто за да не го взимаме с нас. Но някак щяхме да го прежживеем.

Съжалявам за късата глава и, че е пълна шитня, но просто съм в дубка. Обещавам, че скора ще кача нова глава за компенсация.

Secret Love Where stories live. Discover now