~*ГТНДени*~
Всички бяха там. Нади се затича и веднага прегърна Джимин. Аз утидох и прегърнах всички освен Шуга. Точно в момента не исках ма въобще да го виждам. Той ме нарани много, но и аз съм си виновна за това, че съм толкова наивна. Сега забелязах, че те бяха облечени с бални рокли и костюми.
Юна беше ето с така
Еми така
И Мария така
Те изглежда ха найстина много красиви. Боги също беше тук и беше с смокинг за чудо. Щом се прегърнахме родителите на Нади ни попитаха кои са те.
Нади- Мамо, татко това са мойте приятели от Корея. А това е-каза като дръпна Джимин до нея и хвана ръката му- моя приятел Джимин.
Майка й- Ма защо не започна с това. Джимин много ни е приятно да се запознаем.
Баща й-Да, много се радваме, че дъщеря и си е намерила такова добри момче.
Джим- Благодаря ви госпожо и господин (изислете си няква фамилия). Обещавам, че ще се грижа за нея. Няма да дам и косам да падне от косата й. - каза той през тамагочито.
Майка й- О наричай ни просто Ася и Божидар.
Нади- Добре тогава аз ще ви оставя, защото така и не успяхме с Дени да се оправим.
Аз-Добре хайде да се качваме горе да се оправим..... Боги къде е Митко? - попитах като погледнах към него въпросително.
Боги- Още е в детската градина. След малко ще утида да ги взема от там.
Аз-Добре.
Ние с момичетата се качихме горе и се управихме на бързо.
Аз и Нади си сложих е роклите и после пак слезнахме дол на двора при останали те.
Щом се показахме Джимин веднага изтича до Нади и започна да й казва колко е красива и сладка и т.н., а аз им се кикотех от страни.
След малко до мен дойде Джуни и ме заговори.
Джун-Много си красива така. Не, че попринцип не си красива. Просто сега си още по-красива.
Аз се за смях леко и му благодарих. Продължихме да си говорим докато не се появи Боги с Митко. Веднага утидох до тях и ги прегърнах. Взех Митко на ръце и отидох при другите който ме гледаха странно. Освен Нади и родителите й, защото те знаеха всичко и ни помага ха за да спечелим делото. Аз за станах пред тях и започнах да им говоря.
Аз- Хора! Искам да ви запозная с брат ми Митко. Нядавам се не ми се сърдите, че не ви казах по-рано. Но...... - тук бях прекъсната от Тай който грабна Митко и започна да му се усмихва като полудял. Митко пък се забавляваше. Към тях се включиха Мария, Кък, Юна, Боги и родителите на Нади. Останали останаха при мен и започнаха с разпита.
Еми- Защо не ни каза, че имаш брад?
Аз- Не можех.
Нам- Как така не можеше?
Аз- Не можех. Ако го бях направила можеше да го вземат социалните.
Шуга-Защо да го правят?
Аз въздишах и седнах в беседата на двора(Да те имаха беседка в двора). Ублегнах се и започнах да разказвам , а другите седнаха до мен и ме слушаха.
Аз- Преди две години на фходта врата се по звъня. Щом отворих видях Божидара. Тя е сегашната съпруга на баща ми. Отново беше дрогирана и пияна. Но този път носеше дете със себе си. Това беше Митко. Каза, че не иска да се грижи за още едно копеле и ми го остави. Аз и Боги го приехме и се грижехмекато за него. След няколко месеца Божидара пак дойде пияна викайки, че иска Митко и, че ние сме го били отвлекли. От тогава се опитва да си го вземе отново. Тя прави кави ли не опити, но ние успявахме да я спрем някак си. Преди време заведе дело срещо нас. Ние спечелихме и сега аз и Боги се водим настойници на Митко. През периода на делото ни беше забраненно да казваме за него, защото можело да планира ме примерно изчезването ни извън страната или нещо по-лошо.
Джун- А защо ти и Боги? Каде е баща ти?
Аз- След като се ожени за Божидара започна да я слуша за всичко. Тя го насрой срещо мен и ме изтрита от вкъщи. От тогава живея с Боги. Той ми е като по-голям брат който винаги се грижи за мен.
Еми- Защо никога не си ни казвала за това?
Аз- Можеби, защото вече това минало за мен не съществува. Отдавана приех, че родителите ми са умрели. Остана ми само Митко и няма да допусна да ми го отнемат.........А сега нека да тръгваме към бала.-казах и подканих всички да стават.
YOU ARE READING
Secret Love
RandomТя и той не бива да са заедно. Не им е позволено да са заедно, но какво ще стане ако те не послушат хората? Дали ще има щастлив край тяхната история? А дали въобще ще е така както те искат? Започната на: 11.06.2019 г. Завършена на: 18.11.2019 г.