39

123 6 0
                                    

~*ГНТДени*~

Вече бяхме в самолета и пътувахме към Осака където щеше да бъде първият концерт от турнето. Би трябвало след два часа да пристигнем, а аз умирам от скука в самолета. Другите или спяха или щяха да заспят скоро. А аз колкото и да се опитвах не можех да заспя, затова реших да оползотворя тези два часа в самолета като се разкарвам из него.

Може би убиколих самолета вече три пъти, когато Юнги ме спря.

Юнги- Какво правиш?

Аз- Умирам от скука, затова си оползотворявам времето кото обикалям самомета.

Казах си съвсем спокойно и тъкмо да тръгна за още една обиколка, но Юнги ме дръпна и поднах в него.

Юнги- Ще стойш тук.

Каза и ме хвана в прегрърката си. Беше ми много удобно и приятно, но ако някой ни види може да стане лошо. Упитах се да се отдръпна от него, но той ме хвана още по-силно.

Аз- Юнгии, може да ни видят.

Казах шепнейки аз.

Юнги- Спокойно. Не се притеснявай. Нека да поспим.

Каза спокойно и затвори очи облягайкисе на облегалката. Аз не казах нищо, просто поставих глава на гърдите му и затворих очи. Този път успях да заспя. Усетих спокойсрвието и уютна в неговата прегрътка.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Събудих се от гласа на Юнги който шептеше в ухото ми.

Юнги- Ставай, скъпа. След малко пристига ме.

Каза и ме целуна по челото. Аз се изправих леко и разтърках очи. Видях, че всички още спят и го погледнах.

Аз- Не може ли още малко да постоя при теб?

Юнги- Седни до мен.

Аз седнах до него и хванах ръката му, като преплетох пръстите ни. Облегнах се на рамуто му и затворих очи.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Вече бяхме в хотела и чакахме от рецепцията да ни дадът ключовете за стаите.

След 20 минути чакане най-после се бяхме настанили в стаите. Момичетата бяха с гаджетата си в една стая и аз трябваше да бъда с Еми. Но толкова исках да бъда с Юнги. Защо трябваше да се крием. Това ме убива.

Подредих си багажа и легнах на леглото.

Еми- Няма ли да се оправиш за репетицията?

Аз- Оффф.... Спими сеее!

Казах и станах. Взех от дрехите си един дълак клин и еднин спортен сутиен. Вързах си косата и излязох от стаята. Тругнах към залата в която ще репетираме.

Всички вече бяха там. Поздравихаме, но аз не им обърнах голямо внимание. Само се проснах на един стол.

Кук- Май много ти се спи?

Аз- Нямаш си и на представа.

След малко започнахме репетициите.
На концерта щяхме да направим накой съвместни работи. Свички вокали щяха да изпълнят обща песен, както и всички рапъри. Щеше да бъде доста яко.

И така след уморителна 5 часова репетиция най-после успях да си полегна на леглото. Еми каза, че ще се разхожда из града, а аз щях да получа хубав сън. Токмо усетих как се онасам, когато някой влезе в стаята и легна до мен.

Аз- Емилио, ако не се махмеш до 3 ще паднеш яката от леглото.

Юнги- Мислех, че искаш да съм при теб?

Щом чух гласа му веднага се обърнах и го прегърнах. Той също обви ръце около мен. След това сля устните ни в една страстна целувка.
Той започна да поставя целувки на врата ми. Прокара едната си ръка под блузата ми и започна да я смъква на горе.

Почти бях останала без тениска, когато на вратата се почука. Ние с Юнги скочихме като попарени и веднага го бутнах в банията и затворих вратата. Оправих си блузата и отворих вратата.

Срещо мен седеше едно от момичетата отговарящи за тоалетите. Усмихнах и се мило и попитах.

Аз- С какво да ти помогна?

Тя- Виж сега малка пикле. Не ме интересува колко си известна, ако още един път доближиш до Йонджун (съжалявам ако не се пише точно така) ще измета улицата с теб. Ясна ли съм?!

Аз- Извинявай, но май си се объркала, че да ми държиш такъв тон. Пък и Йонджун какъв ти е че да не го приближавам?

Попитах нагло аз. След което пръшнах вратата пред лицето й. Тая да не би да си мисли, че ще може да се заяжда с мен. Да ама не. Не е познала.

Secret Love Where stories live. Discover now