12

166 7 0
                                    

~*ГТННади*~

Аз- Или какво?

Джимин стана от стола си вземе на ръце и се за пъти към двора. Крещях да ме пусне. А той не ме отразяваше.
Изведнъж той спря и ме погледна с мазен поглед. Ние се намираме при басейна.

Аз- Джимин-е веднага ме пусни.

Джимин- Добре.

Той ме пусна и аз се узовах в студената вода на басейна. Аз излязох и започнах дого го гоня из двора.

Аз- Ще те убия! Само ми ела.

Джимин-Първо трябва да ме хванеш.

Аз- Ще видиш ти, пабо!

Ние продължихме гоненицата си в къщата. Той влезна в неговата стая, но преди да успее да затвори вратата. Аз влезнах. Веднага отидох до него и започнах да го гъделичкам. Той се превиваше от смях, аз изведнъж спрях да го гаделичкам. Изправих се и с без изразно лице тръгнах да излизам от стаята. Натиснах брадвата и отворих вратата. Тъкмо щях да излезна от стаята, когато той ми хвана ръката и ме обърна рязко към него. Веднага си наведох главата и опитах да се измъкна, но той само затягаше хватката си. Изведнъж се приближи до мен и сля устните ни. Устните му бяха, бяха толкова меки и плътни. А целувката беше изпълнена с любов и страст. Не отвърнах веднага, но после просто се от дадох на чустватаси.

~*ГТНТай*~

Джимин и Нади продължи ха да се гонат из къщата, а аз предложих на останалите и ние да поплуваме в басейна. Те се съгласи ха и след 10 минути всички вече се плацикахме в басейна. Юна беше много прекрасна с банския. Само как се възбудих като я видях. Мали ли.

~*ГТНЮна*~

Тай предложи да поплуваме и всички се съгласи ме. Аз се качих да си облека банския. Той изглеждаше ето така.

Когато се оправих слязох при другите на двора

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Когато се оправих слязох при другите на двора. Момичетата вече бяха там и плуваха.

Аз отидох на шезлонги те и седнах до Дени. А момчетата, Нади и Еми плуваха в басейна. По едно време Тай и Джун дойдоха до нас. Усмихнаха се зловещо и се приближиха още повече. Ние с Дени се спогледах ме и започнахме да пищим. Веднага станахме и побягнах ме из двора. Тай и Намджун ни гонеха и не след дълго ни хванаха. И започнаха да ни носат към басейна. Щом стигнаха ни метнаха в него, после и те скочиха при нас. Ние започнахме да ги плискаме с вода, а те нас също. Започна водна война. Всички се плискаме и ни беше много забавно.

~*ГТНШъга*~

В момента утивах върте в къщата, защото ако бях останал щях да пребия Намджун от ревност. И затова докато другите се плискаха с вода, аз излязох от басейна и отидох в кухнята за да пия вода. Докато оставя чашата в мивката усетих две малки ръчички около мен. Отлично знаех на кой са и затова се усмихнах широко. Обърнах се и видях Дени. Тя се беше усмихнала широко.

Аз- Какво има? Защо не си при другите в басейна? - казах като поставих ръката си на бузата й.

Дени- Да не ме гониш? Добре тогава. - каза и се завъртя за да излезе.

Но аз я спрях като хванах ръката й. Тя пак се обърна към мен. И ме гледаше въпросително.

Аз- Не те гона. А и ако някой разбере може да стане лошо. Разбери ме, притеснявам се за теб. Не искам да те отнемат от мен.

Дени- Добре, но искам да ми се реваншираш. - каза и посочи с пръст към устните си. Аз се за смях леко.

Но след това я приближи и слепих устните ни.

~*ГТНДени*~

Той ме приближи към него и слепи устните ни. Целувката беше изпълнена с любов. Щом се отделихме, той ме прегърна силно. Аз обвих ръцете си около него, а той навря главата си във вратът ми. Поседяхме така можеби около 5 минути. Но се наложи да се отделим, защото чухме как някой идва. Това беше Намджун. Изгледа ни малко странно.

Джун- Вие защо сте тук, нямали да се върнете в басейна?

Шуга- Дойдох да пия вода.  - каза и излезе от стаята.

Джун- А ти нямали да дойдеш?

Аз- Да, сега утивам. - казах и тръгнах да излизам, но той ме спря.

Джун- Дени, можели да дойдеш с мен за малко?

Аз- Ъъм....добре.

Secret Love Where stories live. Discover now