~*ГТНШуга*~
Докато момичетата бяха до тоалетната, Джун започна да ме разпитва.
Джун- Шуга? Ти имаш ли някакви чувства кум Еми?
Аз- Не, само приятелски.
Джун- Сигурен?
Аз- Да, само приятелски са.
Джун- Ок.
В този момент момичетата се появиха гонейки се из киното. Търчаха напред назад като малки деца. Изведнъж Еми се спъна и падна прово в ръцете ми. И тогава тя ме..........целуна. Защо го направи? Веднага се утделих от нея и я избутах на страни. Видях как Дени беше с насълзени очи и побягна на някъде,веднага тръгнах след нея за да мога да й обясна. Тя се скри в една малка стаичка в киното. Влязох в стаята и я хванах за ръката объръщайкия към мен. Личахаси следите от сълзи по лицето й. Хлипаше и дишаше тежко. Сложих ръката си на бузата й и изтрих пътеките от сълзи които се бяха образували. И казах с нежен, но в същото време виновен тон и сълзи по лицето.
Аз- Моля те, нека ти обясна. Изслушай ме. Не съм я целунал нарочно. Аз обичам теб и само теб.
Не бих я целунал......Дени- Знам, че не би я целунал. Но ме заболя. Заболяме от това, че вобще се държите за ръце, боли ме, че не държиш така моята ръка. Не знам какво ми става, преди никога не съм се чувствала така, НИКОГА. Никога преди не съм се усмихвала мигновено щом видя някой. Никога не съм усещала гъдел в стумаха щом си помисля за някой. Това чусто за мен е непознато и ме е страх да не започне да боли повече. Защо боли? Какво е това чувство? Защо изпитвам нужда винги да си до мен?
Какво ми става? Моля те, кажи ми какво е тува чувство? - казваше тя вече разплакана. Аз се доближих още до нея и слях уснитени.Тя отвърна на целувката, като сложи малките си ръчички около вратъми. Аз обвих ръцете си около нея и я вдихнах така че тя седна върхо нощи подобно на метална кутия. Когато се отделихме поради недостига на въздох, я погледнах в очите, сложих си ръцете от двете страни на лицето й и казах.
Аз- Дени, моля те позволи ми да спра тази болка. Нека да сме един до друг завинаги. Дени, ще бъдеш ли моето момиче? - тя не каза нищо. Просто отново сля уснитени в една прелесна целувка изпълнена с много любов.
Щом се отделихме я прегърнах силно. И прошепнах в ухото й.
Аз- Изкам тази вечер да те заведа на среща. Щом се приберем, ще се у правим и ще излезем. Ще те заведа на моето любимо място.
YOU ARE READING
Secret Love
RandomТя и той не бива да са заедно. Не им е позволено да са заедно, но какво ще стане ако те не послушат хората? Дали ще има щастлив край тяхната история? А дали въобще ще е така както те искат? Започната на: 11.06.2019 г. Завършена на: 18.11.2019 г.