~*ГТННади*~Сутринта мойте съученици пишеха ужосточено в групата на класа. И най накрая реших да видя какво става.
{чат}
Алекс- Разбрах те ли?
Димитар- Не ми казвай, че й ти вече ги слушаш.
Бела- Кой бе?
Кико- Ония гейове от Китай.
Нади- Не са от Китай, а от Корея
Николай- Ай и тая с тия.
Бела- Ми да, ние сме A.R.M.Y.
Милена- Оф утивайте си в Корая и не ги споменавай те.
Нади- Що пък не ги харесваш?
Димитар- Защото няма психични отклонения.
Нади- Абе ай, ти си този с психични отклонения.
{край на чата}
Всъщност никой от училище не знае, че STK сме ние. Но така е по добре. Сега ми е чудно коя ще е тази група.
Докато седяхме и закусвах ме, аз се бях за гледала в една точка. По едно време Джимин ме извади от транса като сложа ръката си на мойта и визирайки се в очите ми притеснено попита.
Джимин--Нади, добре ли се?
Аз- Да добре съм. Междо другото някой от вас да знае коя група ще има концерт в България? - гледах към всички, а те започнаха да се чудят.
Джин- Не, защо?
Аз- Сутринта се чух с мой сълченици и те казаха, че ще идва някаква група, корейска група. А най-очудващото е, че цялата страна си няма и на идея кои са.
Еми- Как така никой не знае?
Аз- Ето така. Не знаят даже пола на мембърите.
Дени- Лал, крият го доста добре.
Мария- Да.
Нам- Е какво толкова една група.
Дени- Не и ако си заклет кейпопър.
Шуга- Талко ли е важно. Ако бяхме ние какво щях те да направите?
Дени, Мария и Юна се спогледаха и в един глас казаха-Да ви отвлечем. - Момчетата само ококориха очи и ги гледаха като гръмнати.
Кук- Чакай, чакай. Защо ще ни отвличате?!
Мария- Ами....то малко така сме армита.
YOU ARE READING
Secret Love
RandomТя и той не бива да са заедно. Не им е позволено да са заедно, но какво ще стане ако те не послушат хората? Дали ще има щастлив край тяхната история? А дали въобще ще е така както те искат? Започната на: 11.06.2019 г. Завършена на: 18.11.2019 г.