38

116 7 0
                                    

~*ГНТДени*~

Събудих се със страхотно главоболие от вчерашния купон, нема що. Бавно се надигнах от леглото, но тогава усетих нечия ръка увита около кръста ми. Щом погледнах на кой е ръката последва силен писак от моя страна. Човека който до сега лежеше до мен се сресна и падба от леглот.

Чу се съненя му глас- Защо пищиш ма?

Утидох бързо до ругия край на леглото и седнах до него.

Аз- Добре ли си? Силно ли падна? Извинявай, че изкрещях.

Хоби- Спокойно, добре съм. Но ще ми кажеш ли защо съм тук, а не в моята стая.

Аз- Ами имам спомен, че те мъкнех към стаята ти, но май съм се отказала да стигна до там и съм те домъкнала тук.

Хоби- А защо тогава се изкрещя?

Аз- Стреснах се. Не съм от най адекватните хора сутрин.

Хоби- Ок.

Аз- Добре. Аз ще ида да се преоблека в банята. Ти ако искаш пак заспи.

Казах му и отидох до гардероба вземайки първите дрехи които намера в нега, а именно къси панталонки и тениска. Влязох в банята и се оправих на бързо. Излязох и се върнах в стаята. Беше празна. Сигорно си е отишал с стаята.
Взех си телефона и утодох дол в къхнята. Там бяха Джин, Нади, Еми и Хоби. Джин ми подаде хапче за главоболието, аз го испих и седнах да закусвам. След малко и останалите дойдоха. И те получиха хапчета за главата от Джин и седнаха да закусват. Този път Юнги седна до мен. Не съзнателно се усмихнах на това.

Мария- Защо се усмихваш?

Аз- Ъмм.... Заради вчера. Спомних си как те бутнаха в басейна.

Побързах да покрия полужението.

Мария- Бутали сте ме в басейна?! Ма аз не помня такова нещо.

Джин- Как ще го пмниш, та ти се напи на кирка, па ще помниш.

Мария си замълча и сведе глава.

Аз- И ти не бързай. Беше и по зле от нея по едно време.

Джин- И как па си го спомни това. И ти пии. Въпреки, че не го очаквах от теб. А пак вие как така и дадохте да пие алкохол като е на 14.

Започна да чете конско на другите. А аз и Нади избухнахме в смях.

Нади- Джине виж сега. Това същество е способно да изпие повече алкохол от всеки тук и пак намя да е пияна като нас вчера.

Secret Love Where stories live. Discover now