46

110 7 1
                                    

~*ГТНДени*~

Все още лежахме на леглото и гледахме падащите снежинки през прозореца. Мислихме след час да излезем да се разходим по еко пътеката за която говореше Юнги.

Изправих се в седнало положение и изпънах ръцете си на горе, протягайки се. Погледнах към Юнги, който си лежеше на леглото, наведох да го целуна.

Станах от леглото и се насочих към банята. Измих си лицето, зъбите и излязох, като се подпрях от едната страна на касата на вратата. Огледах от глава до пети пуло голото момче в стаята и се усмихнах щом видях лилавите петна по тялото му. Прехапах долната си устна и казах.

Аз- Знаеш ли....... Много ми харесват следите по теб.

Посмихнах се леко и го погледнах в очите. Той дойде до мен и убви ръцете те си околу мен. Погледна ме с мазен поглед и каза.

Юнги- Май накой най-после е започнал да показва перверзната си страна.

Аз му се уплезих и побягнах на долу към първия етаж. Той ме гонеше из цялата хижа.

Вече уморени от цялото това гонене се бяхме проснали на дивана и лежахме. Взех си телефона и го откючих. Нямаше нищо интересно, за това го оставих от ново и утидох да си облека топли дрехи за разходката.

От близо два часа се разхождаме а аз умирах от студ, но Юнги не го отразяваше много, защото твърдо беше решил, че ще ме заведе накъде в края на еко пътеката. По принцип не бих имала никакъв проблем с това, но този път ми беше ужасно студено и просто исках да се прибера. След пет минути се намирахме до някакво замръзнало езеро. Беше много красиво и неуписуемо. Докато се вглеждах в него, Юнги от накъде избара кънки и ми ги даде да се обувам.

След два часе пракарни в падане на леда от моя страна и много смях от страна на Юнги се прибрахме в хижата. Отнови запалихме камината и пуснахме телевизора като фонов шум. Говорихме си когато телефона на Юнги звънна. А се надявахме поне тези дни да забравят за нас. Аз утидох в къжнята за вода и го оставих да говори по телефона.

Чувах как крещи по телефона и ме беше страх да изляза от стаята. Едно със сигорно разбрах от както сме заедно. Ако е ядосан не му се мяркай пред очите.

След малко крясаците спряха. Той влезе в кухнята при мен и ме прегърна веднага, а аз отвърнах на прегрътката му.

Юнги- Съжалявам. Знам, че се страхуваш когата съм ядосан и крещя.

Той галеше главата ми и ме целуна по челото.

Юнги-  Хайде да си продължим филма.

Аз кимнах, той ме взе на ръце и понесе към хола, а аз се смеех и крещях да ме пусне. Той ме постави на дивана и ме зави с одеялата, а после се немести до мен, като не ми даваше да мръдна от мястото си.

Усетих как клепачите ми натежаха и просто се уставих на това да премина в страната на сънищата.

~*ГТНЮнги*~

Дени заспа на дива и затова я преместих в спалнята. Легнах до нея и я прегърнах. Не мога да си представя какво ще стане ако тя напусне живота ми. Но знам, че никога няма да допусна тя да си тръгне. Честно казано се притеснявам да кажа на момчетата, че съм с нея. Надявам се да греша и да го приемат по-добре от очакванията ми. Но ще го мислим утре когато се приберем.

Secret Love Where stories live. Discover now