15

154 7 1
                                    

~*ГТННамджун*~

Щом Ким каза какво е решението му ми стана гадно, защото се нядявах така да се сближа с Дени.

Утидохме в залата и започнах да им разказвам какво е казал Ким. Те се зарадваха, че фарса с връзките приключва. Е, но без Тай и Юна те бяха и щастливи и тъжни, защото ще трябва да крият връзката си. Поговорихме си още малко и ние момчетата си тръгнахме за да утидем на тренировки.

~*ГТНДжимин*~

Не бях много щастлив, защото харесвах Нади от самото начало. И след като се целунахме в стаята ми, тя не ми излиза от главата. Постоянно мисля за нея. Изкам да разбера дали и тя има чувства към мен, но едва ли. Тя ме мрази. Но ще се упитам да покажа чувствата си на яве. Тя ще бъде моя!!

~*ГТНТай*~

Знам, че това да крием връзката си е за безопасност, но искам челия свят да научи, че а Чон Юна е моето момиче.

Няколко дни по-късно.

~*ГТНДени*~

Утре е полетат ни за България. Нямам търпение да видя братовче ми и Митко. Също така нямам търпение да бала на Нади.

В момента съм в стаята си и лежа на леглото мислейки си всички тези неща. Докато се бях замислил изведнъж един силна светкавица разкъса небето, а след нея последва и много, ама много силен гръм. Аз подскочих от страх. Много мразя когато вали и гърми, абе мразя буриите. Просто станах от леглото и излязох от стаята запътвайки се към тази на Юнги. Отворих леко врата и се смугнах в стаята. Бързо стигнах до леглото и веднага легнах до него, като го гушнах. Явно го събудих, а той каза с сънен и дрезгав глас.

Юнги-Страх ли те е? - аз само леко кимнах и той продължи. - Спокойно. Няма от какво да те е страх. Аз съм тук.- след като се изказа ме притиснат още повече към него. Постави целувка на челото ми и ми пожела " Лека нощ". След това заспах.

~*ГТНШуга*~

Радвам се, че дойде при мен. Това ми стопля душичката. Но за жалост утре ще се разделим. Не мога да си представя как ще издържа докато свърши училище. Та това е месец и половина. Мислех си да говоря с момчетата да прекараме почивката си в България, но има още доста време до тогава така че.
Отърсих се от тези мисли и се сгуших в Дени. Тя спеше толкова спокойно, и даже приличаше на ангелче. Неусетно заспах мислейки за това.

На сутринта

~*ГТНМария*~

Събудих се изключително рано сутринта, но тъй като не можех да заспя отново реших да се управям. Станах от леглото като се зспътих към банята. След един бърз душ си облякох един черен панталон и тениска на шарени райета. Щом се оправих влезнах долу да направя закуска. Реших да направя бухтички. След около 15 минути се появи и Джин. Той май идваше да направи закуска, но аз го бях изпредварила.
Той ме погледна и се изненада.

Джин- Защо си станала толкова рано, аз щях да направя закуска?

Аз- Спокойно, аз вече направих. Ако искаш ми помогни да сервирам.

Джун-Добре.- каза и започна да сервира закуската.

Щом бяхме готови отидох да събудя другите. Взех от шкафа една тенджера и чероак. Отидох на втория  етаж и започнах да тропъм с тях за да могат да се събудят всички.
Един по един започнаха да излизат от стайте. Половината ме гледаха на кръв, но ми е все тая. Останаха само Дени, Кук и Шуга. Първо утидох в стаята на Кук.

Secret Love Where stories live. Discover now