Medya : Hailey
Hailey kulaklığından gelen seslere aldırmamaya çalıştı. Bugün Novak Holding'in kuruluşunun 17. yıl dönümüydü. Babası bu yılki konuşmayı kızının yapmasını istemişti. Hailey de kendi konuşmasını kendisi hazırlamıştı. Kesinlikle yine geceye damgasını vuracaktı.
Herkesin salonu doldurduğunu görünce Hailey ayağa kalktı ve kürsüye geçti. Annesi ve babası ona gururla bakıyorlardı. Eh, ne de olsa 21 yaşında üniversiteden mezun olmuş ve babasının yanında işe başlamıştı. Hailey babasına ve annesine ifadesiz bir şekilde baktı. Ardından tüm salona baktı ve etkileyici bir şekilde gülümsedi.
"Hepinizin bu konuşmayı beklediğini biliyorum." dedi Hailey. Elindeki kağıtları havaya kaldırıp "Konuşmam burada yazılı." dedi ve kağıdı okumaya başladı. "Bu gece çok önemli falan filan. Annem babam onları çok seviyormuşum. Yaptıklarına rağmen. Bu başarılar bizim başarımızmış özellikle de babamla annemin. Ama bir çocuğa sahip çıkmaktan acizler. Konuşma da şöyle bitiyor. Hepinize iyi bir gece dilerim. Umarım bu davette eğlenirsiniz."
Hailey yüzündeki etkileyici gülümsemeyi silmeden "Bunların hepsi palavra." dedi ve elindeki kağıtları yırttı. Onu çeken haber kameramanları soluklarını tutmuşlardı. Salondaki diğer herkes gibi. Hailey alt dudağını yaladı ve önündeki diğer kağıtlara baktı.
Ardından salona dönüp "Biliyor musunuz? Ben her zaman küçük bir kardeş istemişimdir. Hatta küçükken, küçük bir erkek kardeşim olduğunu düşünürdüm. Ama hayaliydi işte. Bir ay önce öğrendim ki hayal değilmiş. Benim gerçekten de küçük bir erkek kardeşin varmış." dedi. Hailey'nin bu sözleri salona bomba gibi düşmüştü. Annesi nefes almakta zorlandığını fark edince önündeki suyu tek dikişte bitirdi.
"Bir ay önce, şirket için kullanmam gereken eski bir dosyayı ararken başka bir dosya buldum. Kardeşimin başka bir aileye evlatlık olarak verildiğinin kanıtları. Henüz bir yaşına yeni girmiş olan bir bebeği başka birine verecek kadar cani bir ailem varmış meğer." dedi Hailey. Anne ve babasına meydan okurcasına baktıktan sonra kameralara döndü ve "Ne olursa olsun. Kardeşim Jimmy'yi bulacağım. Ve eve getireceğim. Geç de olsa ona hak ettiği hayatı vereceğim." dedi.
Hailey kürsüden indi ve süzülürcesine ama aynı zamanda emin bir şekilde yürüyüp salondan çıktı. Kameramanlar ve basın mensupları bakıştı. Hepsi yarınki haberin başlığının ne olacağını biliyordu.
Hailey Novak fırtınası bir daha esip geçti.
'Ello!
Arkadaşlar geçiş bölümüdür. O yüzden kısa. Sanırım olaylar kızışmaya başladı ha? Bunlar da hiçbir şey. Siz bir de finali okuyun.
Sizi seviyorum. İsteyenler buradan One Shots'a ya da I'm Your Son'a uçabilir. Üç gün sonra görüşürüz. ✌🏻 🏳️🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatyam
FanfictionPapatya gibiydi kalbi, Bir sevdi... Bir sevmedi... High School AU ******* 221118 / 170719✌🏻🏳️🌈 ******* TAMAMLANDI.