Kesinlikle çok sakinim. Tamamen. Alt tarafı çok güzel bir kızla konuşacağım. Çok sakinim. Değilim. Gabriel gergin olduğumu fark etmiş olmalı ki konuştu. "Tamam Geyik. Kraliçe'yle ben saklanıp sizi izliyor olacağız. Sana öğrettiğim gibi devam et. Sakin ol."
Telaşla "Bak bu o kadar da kolay değil tamam mı?" dedim. Charlie bir anda "Geyik. Kraliçe konuşuyor. Şakacı'nın dediği gibi, sakin ol. Sana uzmanlar olarak okulun en tatlı kızını seçtik. Tek yapman gereken kızla tanışmak ve sohbet etmek." dedi. Gözlerimi devirdim. Bir de şu kod adları vardı. Ne diye ihtiyacımız varsa...
Ellerimi pantolonuma sildim ve "Tamam. Gidiyorum." dedim, bunu başarabilirdim. Kitap okuyan Jess'in yanına gittim ve sakin bir şekilde "Merhaba." dedim. Jess okuduğu paragrafı bitirip sayfasını işaretledi ve bana döndü. Çok güzel bir gülümsemesi vardı. "Merhaba." Yanına oturdum ve nasıl olduğunu sordum. İyi olduğunu söyledi. Tamam Sam, konu aç. Hemen. "Şey, sen hangi üniversiteyi istiyordun?" Aça aça üniversite konusunu mu açtım? Jess bozulmamış gibiydi. Aksine bu konuyu açtığım için mutluydu. "Ben Stanford veterinerlik istiyorum." dedi Jess neşeyle. "Sen?" Heyecanla kendime hakim olamayarak "Ben de Stanford istiyorum. Ama benim istediğim bölüm Hukuk." Biz Jess'le konuşurken kulaklığın ardından o iki salak da konuşuyorlardı ve dikkatim dağılıyordu. Daha fazla dayanamayarak "Susun!" dedim. Jess garip bir şekilde bana baktı. Charlie benden özür dilerken bunu Jess'e demediğimi söyledim.
İkimiz de üniversite hakkında konuşmaya devam ederken Gabriel "Kızı sıkma Geyik. Daha eğlenceli şeylerden bahset." dedi. Ben kısık bir sesle "Ne gibi?" diyince Charlie fısıldayarak "Seks." dedi. Gerizekalı bu kız ya. "Hayır. Geyik beni dinle. Kızın saçlarından bahset. Ama konuyu bir anda değiştirme. Yavaş yavaş kız fark etmeden konuyu ona çevir." Başımı salladım. Bunu yapabilirdim. "Üniversite insanı değiştiyormuş ha?" Jess güldü. "Evet. Olgunlaşıyoruz sonuçta." Gülümseyerek, Gabriel'in öğrettiği bir numaraydı bu gamzelerim dikkat dağıtıyormuş, Jess'in saçlarına baktım ve "Ama bence saçlarını değiştirme. Böyle çok güzeller." dedim. Jess kızardı. Evet, ben bir kızı utandırdım. Tarihe yazabilir miyiz şunu?
Arkadaşları Jess'i çağırınca Jess saçlarını düzeltti ve küçük bir kağıda numarasını yazdı ve gülümseyip "İstediğin zaman arayabilirsin." dedi. Numarasını da aldım. Tarihin altına not alın bunu.
Charlie ve Gabriel'in saklandığı yere gittim. Gabriel bana gururla bakıyordu. "Aferin Sammy. Hızlı öğreniyorsun." dedi. Güldüm. Gabriel bana ne zaman iltifat etse böyle oluyordum. Saçlarımı düzelttim ve "Teşekkürler Gabe." dedim.
Charlie merakla "Şimdi Jess'in numarasını aldığına göre listeden Madison'ı, Sarah'ı ve Ruby'yi silelim mi? Bir de Amelia var tabi." dedi. Gabriel Charlie'ye dönüp "Ya Amelia'yı listeye aldık ama onun sevgilisi Don sadece lise değiştirdi bir süreliğine. Geri dönebilir. Onu listeye hiç almasa mıydık?" dedi. Charlie umursamazca omzunu silkti. "Sam'le ortak noktaları var diye aldık onu listeye." Evet, ortak noktamız : Köpekler.
Gergin bir şekilde "Liste demişken ben Ruby'den de emin değilim. Kötü bir kız gibi. Hem ağabeyim de sevmiyor onu." dedim. Gabriel gözlerini devirip "Sen ve senin o gizemli ağabeyin." dedi. "Ama istemiyorsan onu da atarız listeden." Başımı salladım. O sırada Gabriel'in her seferinde nasıl bu kadar havalı olabildiğini düşünüyordum.
Charlie merakla "Eee? Şimdi? Numarayı aldın. Sonraki hamle ne?" dedi. Charlie aynı anda Gabriel'e baktık. Gabriel dudaklarını büzüp konuştu. "Eee, şey yapın. Sonbahar festivallerine falan gidin. Lunapark. Eğlenin! Kıza çok duygusal yapma. Ama çok odun da olma. Anlattığım gibi takıl."Ben de dudaklarımı büzüp başımı salladım. Charlie heyecanla "Sıra bende mi?" dedi. Gabriel'la ikimiz aynı anda gözlerimizi devirip "Evet sende." dedik. İkimiz de birbirimize baktık bunlar olduktan sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatyam
FanfictionPapatya gibiydi kalbi, Bir sevdi... Bir sevmedi... High School AU ******* 221118 / 170719✌🏻🏳️🌈 ******* TAMAMLANDI.