4.5 // FİNAL

219 24 130
                                    

Medya : Çiftimizin mezuniyetteki dans şarkısı

Bölüm ithafı ve yarışmanın kazananı : pieandwings

Timeskip : 3 ay

Dean papyonunu düzeltmeye çalışırken arkasından ona gülen kardeşine sinirle aynadan baktı ve "Yardım etmen gerekiyor sürtük. Gülmen değil." dedi. Sam kıkırdamaya devam ederek "Penguene benziyorsun." dedi. Dean aynadaki aksine baktı. Ne alakası vardı ya? Gayet yakışıklı olmuştu.

"Şu sevgilini ara bakalım." Sam gözlerini devirip "Niyeymiş?" dedi. Dean oflayarak "Ona bir şey soracağım." dedi. Sam Gabriel'i arayıp telefonu ağabeyine uzattı. Gabriel hemen açmıştı. "Aşkım?" Dean gözlerini devirip "Tamam yakışıklısın ama tipim değilsin Gabriel." dedi.

Gabriel homurdanıp "Arayanın sen olduğunu bilsem götüm diye açardım Dean-o." dedi. "Ne istiyorsun?" Dean odanın içinde gezinmeye başlayıp "Şarkı hazır değil mi?" dedi. Gabriel sinirle "Yedinci soruşun bu! Evet hazır. Eğer bir daha sorarsan kaydettiğimiz şarkı yerine 'Vay Delikanlı Gönlüm Vay'ı koyacağım." dedi. Dean telaşla "Tamam tamam. Emin olmak istedim sadece." dedi.

Bugün mezun olacaklardı ve bütün lise Dean ve Castiel'e balonun kralları olarak bakıyorlardı. Ayrıca da yıllıkta onlar için 'Yılın Çifti' yazılmıştı. Okulda yapılan bir oylama sonucunda buna karar verilirdi. Müdür, üniversitenin dekanı ve diğer öğretmenler bile onlara oy vermişlerdi.

Dean de onlar dans ederken çalacak şarkının anlamlı olmasını istemişti doğal olarak. Cas'in Türkçe şarkıları sevdiğini biliyordu. Bazılarını ama sadece... O da hem papatyalarla ilgili hem de Türkçe olan bir şarkı bulmuştu. Sonra da Gabriel'le üniversitenin stüdyolarından birinde o bunu söylerken kaydetmişlerdi. Hala nasıl izin alabildiklerini bilmeyen Dean merak ediyordu doğal olarak. Ama önemli değildi. Sadece Gabriel dekanın annesinin üzerinde üstün ikna yeteneğini kullanmıştı. Tabi ki de Sam'in haberi yoktu.

Onlar orada hazırlanırken Shurleylerin evinde daha kapsamlı bir telaş vardı. Anna çoktan Benny'le çıkmıştı evden ama Cassie hala hazırlanamamıştı. Ailenin en küçüğü de en sonunda liseden mezun oluyordu. Lucifer bunu kutlamak için halay takımı tutmak istese de Chuck onu durdurmuştu. Cas giydiği takımı inceledi. Her zamanki beyaz gömleğinin aksine açık gri bir gömlek giymişti ama pantolonuyla ceketi siyahtı. Saçlarını yapma zahmetine girmişti aslında. Taramıştı. Ama bir dakika sonra yine eski haline dönünce vazgeçmişti.

Odadan çıkıp onu bekleyen ailesine gözüktü. Lucifer ıslık çalıp "Kimin kardeşi be!" dedi. Cas güldü. Castiel saatine bakınca Dean'in varmasına az kaldığını gördü. Hemen kapıya indi. Chuck onu durdurdu. "Bak telefonun hep açık olsun. Bir şey olduğunda ara. Saat ikiye kadar eve varmış ol. Ama gelmeyeceksen ya da geç kalacaksan falan haber ver. Netice de artık on sekizindesiniz ikiniz de partiden sonra... bir şeyler yapmak isteyebilirsiniz. Sadece... korunmayı unutmayın."

Castiel yanakları kızarırken sinirle "Baba!" dedi. Chuck gülerek "Tamam, bir şey demiyorum." dedi. Evin önünden gelen korna sesiyle Cas ailesiyle vedalaşıp kapıdan çıktı. Dean hem kendisine hem de bebeğine bakmıştı bu gece için. İkisi de mükemmel gözüküyordu.

Cas ıslık çalarak "Vay vay vay. Bu ne güzellik? Bu ne asillik efendim? Sizinle baloya gittiğim için çok şanslıyım." dedi ve arabanın karşı tarafından Dean'e baktı. Dean gülümseyip "Teşekkür ederim Cas. Sen de çok... siktir, çok ateşli olmuşsun." dedi. Cas gülüp alayla "Sen bir de bunları çıkarınca gör. Ayrıca, sen neden teşekkür ettin ki? Ben kızına söylüyordum onları. Ama... Sen de fena değilsin." dedi ve arabaya bindi.

PapatyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin