3.4 // Gadisreel

191 22 113
                                    

Sabah uyandığımda heyecanıma gülümsedim. Cas bugün geri gelecekti. Saate baktım. On olmuştu bile. Odamdan çıkarak mutfağa girdim. Sam salonda kıkırdayarak biriyle konuşuyordu. Onun adına mutluydum aslında. Yeni arkadaşıyla iyi anlaşıyordu. Bir de Jess vardı. Gerçi ondan emin değildim. İyi bir kıza benziyordu Sam'in anlattığına göre ama Sam için doğru kişi miydi? Bilemiyorum. En azından Ruby'den iyidir. O kız da bizimle aynı işte çalışıyordu ve uyuşturucu satıyordu. Bunu Sam'e de alıştırması işten bile değildi.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra Sam'i çağırdım. İkimiz de sessiz sessiz kahvaltımızı ederken Sam'in telefonunun bildirim sesi bir türlü susamıyordu. Sam en sonunda attığım bakışlardan sıkılmış olmalı ki telefonunu sessize aldı. Kahvaltımı hızla bitirip mutfaktan çıktım. Böylece Sammy rahat rahat istediğiyle yazışabilirdi.

Ben de salona oturup üzerime battaniyeyi aldım. Havalar soğuyordu. Battaniyeyle her yerimi kapattığımdan emin olduktan sonra telefonumu açıp Instagram'a girdim. İki buçuk ay önce yaşadığımız olaydan sonra Castiel'i artık daha az stalklıyordum. Ama ne yapabilirim ki? Elimde değil...

Castiel'in profilini açıp artık ezberlediğim fotoğraflarına baktım gene. Bu sene Haziran ayında biz de yürüyüşlere katılmalı ve fotoğraf koymalıydık. Ben Castiel'in profilinin derinliklerine inerken bildirim geldi. Saçmalamayın tabi ki de Castiel'in gönderi bildirimlerini açtım. Castiel'in yeni paylaştığı fotoğrafa baktım.

(Yazar Notu : Photoshop yeteneklerim bu kadar, özür dilerim)

(Yazar Notu : Photoshop yeteneklerim bu kadar, özür dilerim)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

castiley01 Eğlenceli geceydi. (Sınava girmiştim, hatırlamıyorum)
@m&m
@gadisreel

Bu ne şimdi? Biz herifi sınava girsin, matematik çalışsın diye yolladık oraya. Eğlenceli geceymiş. Tamam, tamam sakinleşiyorum. Ben bu olayı daha önce yaşadım. Sakin oluyorum ve Cas gelince ona soruyorum. Ya da durum, şimdi sorayım.

Hemen Cas'i aradım. Ama meşgule bırakmıştı. O beni meşgule mi attı? Tam sinirimin en uç noktalarındayken Sam salona geldi ve "Ağabey, ben arkadaşımla buluşacağım. İki üç saate dönerim." dedi. Başımı salladım. Gitse iyi olurdu zaten. Bu sinirle bir de onu kırmak istemezdim.

Kapının kapanma sesini duyunca yanımdaki yastığı yüzüme bastırdım ve çığlık atmaya başladım. Ben bu adamı s*kerim! Ya da onun beni s*kmesine izin veririm. Durun ya kafam çok karışık şu an! Sakin olmaya çalışarak telefonumu yine elime aldım ve yastığı yüzümden çektim. Şu Gadreel'a bakalım, bakalım neler paylaşmış meleğimle ilgili?

Gadreel'ın profiline girdim. Kaç tane gönderisi vardı be bu adamın? Son attığı fotoğraflardan başladım. Art arda birkaç tane koymuştu. Hepsi de bu hafta sonuyla ilgiliydi. İlk attığı fotoğrafta bir durakta bekliyordu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
PapatyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin