- Jimin -
Amikor a mai koncerten színpadra léptünk, az első sorban észrevettem egy lányt, aki mintha ismerős lett volna. Aztán megláttam őt. Mellette állt. És rájöttem, honnan ismerem. Három nappal ezelőtt ugyanitt álltak Madridban a koncertünkön. Végig énekelték a dalainkat, meg táncoltak is, nagyon jól érezték magukat. Már ott felfigyeltem arra a szőke lányra, olyan aranyos volt arcán kétoldalt azzal a kis gödröcskével. Vérbeli armyk lehettek, mert a dalaink szövegét is tudták, meg a koreókat is ismerték, volt náluk lightstick is. Aztán a pulóverükről ne is beszéljünk, mert a szőkén az én nevem és születési dátumom volt, a barátnőjéén meg HoSeok hyungé. Tehát mi vagyunk a biasuk? Elmosolyodtam amikor rá néztem, és ő szégyenlősen hajtotta le fejét. Többször kerestem tekintetét, valami különleges volt benne. Az öltözőben aztán meg is említettem hyungnak.
- HoSeokie, láttad azt a két lányt az első sorban?
- Melyik kettőt? – kérdezett vissza.
- Akik középen álltak, az egyikük hosszú szőke hajú a másik barna. Mi lehetünk a biasaik, mert a mi nevünk van a pulóverjükön – mondtam büszkén.
- Láttam, valahogy olyan ismerősek voltak, de biztos csak véletlen.
- Nem véletlen, ugyanott álltak Madridban is.
- Az nem lehet! Miért mennének el ugyanarra a koncertre kétszer három nap alatt? – morfondírozott HoSeok.
- Mert biztos nagyon jók vagyunk – kapcsolódott be Tae a beszélgetésbe.
- Majd megnézem, hogy a következő koncerten ott lesznek-e – szólt YoonGi.
- HoSeok -
A koncert végén beszélni akartam Jimin-nel, de megelőzött.
- HoSeokie, láttad azt a két lányt az első sorban?
- Melyik kettőt? – kérdeztem vissza.
Nem akartam elárulni, hogy azonnal rájöttem, hol láttam őket, amint megpillantottam a színpad előtt táncolni a két lányt. Madridban. De egyszerűen nem akartam elhinni, hogy tényleg három napon belül két koncertünkön is megjelentek. A barna hajú lány olyan édes volt, sűrűn pillantottam felé. Mintha ő is engem nézett volna. De mit is gondolok? Hisz ők a rajongóink, azt sem tudjuk milyen nemzetiségűek. Egy hónap múlva hazautazunk, és nem látjuk őket többé. A gondolattól elkomorodtam. Mi van velem mostanában?
- HaNa -
Milano-ban sem töltöttünk több időt, mint Madridban, bár a srácok nagyon marasztaltak. Két jópofa fickó, végig nevettük az estét, és ők nem akartak ránk mászni, sem kihasználni a helyzetet. Jár a piros pont Dávid, jó helyet intéztél nekünk! Majd ne felejtsünk el valami ajándékot vinni neki ezért.
Délután a srácok robogóval vittek bennünket egy kis városnézésre. Olaszországban minden fiatal ezzel jár. Úgy szlalomoznak az autók között, némelyik félelmetes.
Este meghívtuk egy étterembe a srácokat köszönetképpen, igazi olasz pizzát ettünk, és megint bort ittunk hozzá. Egy hangulatos kis étterem teraszán üldögéltünk, amikor megállt egy fekete mikrobusz és hét fiú szállt ki belőle. Úristen, ezek ők! SoRa-val egymásra néztünk és meg se mertünk szólalni. Giovanni egyre azt kérdezte mi történt, mire csak a fejünkkel intettünk a Bangtan fiúk felé.
- Ááá, bellissima, ezek ők?
- Igen, de pont ide kellett jönniük? – válaszolt SoRa. A fiúk szintén a teraszon foglaltak helyet, két asztal választott el tőlük. Ahogy leültek és körbenéztek, Jimin-nel összeakadt a tekintetünk. Aish, két sráccal vagyunk, azt fogják hinni, hogy a pasijaink. Ezt gyorsan közöltem is SoRa-val, aki meg HoSeok-ot bámulta egyfolytában. Lopva sandítottam csak feléjük és láttam, hogy Jimin valamit nagyon beszél a többieknek, akik felénk fordultak. A francba, pont így kellett összefutnunk .... Kellemetlenül éreztem magam, ahogy megittuk a bort kértük a fiúkat, vigyenek haza, mert még össze is kell pakolnunk, holnap meg utazunk tovább. Távozáskor még odakaptam tekintetem Jimin felé, aki mosolyogva nézett ránk. Felpattantunk a robogókra és hazamentünk.
- Jimin -
Este egyhangúan döntöttünk egy igazi olasz pizza elfogyasztása mellett, így a helyiek javaslatára egy kis étteremhez vitettük magunkat. Ahogy kiszálltunk és a teraszon helyet foglaltunk, meglepve láttam két asztallal odébb a két lányt a koncertről két fiú társaságában, amint borozgattak. Tehát olaszok, és ráadásul barátjuk is van. Miért is esett ez rosszul nekem? Odahajoltam HoSeok-hoz és a lányok felé intettem, de ő is észrevette őket, sőt a többiek mind arra fordultak.
- Jimin-ah, erről lecsúsztál, úgy látom foglalt a lány – mondta YoonGi, miközben megveregette a vállamat.
- Tudom, hogy nem lett volna semmi belőle, három hét múlva úgyis hazamegyünk, ő meg itt marad – válaszoltam elszomorodva és bántott a dolog. De mit is akartam és hogy is gondoltam én ezt?
Nem sokáig maradtak, mire kihozták a pizzánkat láttam, hogy szedelőzködnek. Kifelé menet elidőztem a lány hibátlan alakján, melyet szaggatott világoskék farmerbe bújtatott, felül egy póló és vállára terített pulóver volt, míg lábán egy fehér Converse virított. Az a szőke haj..... Robogóval jöttek, a fiúk mögé ültek és átölelték derekukat. Valahogy nagyon szerettem volna annak a fiúnak a helyében lenni ....
Tehát a srácok is felfigyeltek a lányokra, csak még azt nem tudják, vajon milyen nemzetiségűek? A két fiút a barátjuknak gondolják :) Fognak találkozni valahogy?
YOU ARE READING
Széjjeltépett szerelem
FanfictionKét lány, akik érdeklődnek a koreai kultúra iránt, ezen belül is megdobogtatja szívüket egy konkrét banda. Amikor meghirdetésre kerül egy európai turné, képesek minden állomáson végig kísérni őket. Talán ez már több is, mint szimpla rajongás. A konc...