Ez a fejezet ismételten encourageing_words keze munkáját dicséri, hálás köszönetem érte.
- Egy hullócsillag! – mutattam az égre. – Kívánj valamit! – fordítottam felé a fejem. Jimin egy pillanatra behunyta szemeit, majd rám nézett. – Kívántál?
- Bizony – mosolygott rám, mire bátortalanul, de egy csókot nyomtam az arcára. – Nem is vagy kíváncsi, hogy mit kívántam?
- Ha elmondod, akkor nem válik valóra.
- Pedig nagyon reménykedem benne – suttogta ajkaimra, majd egy érzelmes csókba hívott. Kezei végig siklottak oldalamon, és derekamnál fogva fordított maga felé, hogy testünk között még levegő se legyen. Tenyereimmel felsimítottam izmos karjain, hogy aztán ujjaimmal hajába túrjak. Jimin ajkait egy jóleső sóhaj hagyta el, majd elválva a csókból nézett rám vágytól csillogó szemekkel. – Szeretném, ha ma éjjel velem lennél.
- De hiszen most is veled vagyok – kuncogtam. Jimin egy apró sóhajjal döntötte kissé oldalra fejét, amiből megértettem, hogy mire gondol. – O-oh .... – akadt el a szavam. Azt hittem nem állok rá készen, de rá kellett ébrednem, hogy ennél felkészültebb nem is lehetek.
- HaNa, ha nem szeretnéd, akkor .... – kezdte, de ujjamat az ajkára helyeztem, hogy belefojtsam a szót. Jimin eddig is vigyázott rám, ezután is fog. Biztos vagyok benne.
- De, szeretném – feleltem én is suttogva.
A srác mosolyogva véste tekintetét az enyémbe, majd egy lágy csókot nyomott ajkaimra. Megragadta kezem és behúzott maga után a nyaralóba, ahol feltűnt, hogy SoRa és HoSeok sehol nem voltak. Jimin az egyik emeleti ajtó előtt fordult vissza felém és tapadt ismét a számra. Csókja gyengéd volt, mégis követelőző, de olyan szenvedély áradt belőle, aminek képtelen voltam ellenállni.
Valahogy kinyitotta az ajtót, aztán mikor már a szobában voltunk be is csukta azt, engem pedig a falapnak nyomva csókolt tovább. Kezeivel szüntelenül térképezte fel a testem, amitől felbátorodva én is próbáltam ugyanúgy tenni. Amint tenyerem a mellkasát érintette, egy mélyről jövő sóhaj szakadt fel torkából, melyet összetapadt ajkaink törtek meg. Jimin kezeit combjaimra vezette majd felkapott, mire egy aprót sikkantottam. Kuncogva vitt az ágy felé, én meg erősen kapaszkodtam nyakába, nehogy elejtsen. Óvatosan fektetett le, így megéreztem az ágynemű kellemes illatát az eszméletlen puhasága mellett.
Jimin újra az ajkaimra hajolt, közben kezét bevezette a felsőm alá. Aprót rándultam, ahogy ujjai a hasam kezdték cirógatni, majd mikor keze feljebb indult, csuklójára fogtam, így fejét felemelve nézett mélyen szemeimbe.
- Jimin .... szeretném, ha tudnád, hogy én még nem ....
- Tudom – szólt közbe. – Még én sem voltam senkivel, de azt szeretném, ha te lennél az első, és neked is én lennék az első, meg az utolsó is – adott egy apró puszit. – Szeretném, ha minden tökéletes lenne és megígérem, hogy vigyázni fogok rád.
Jimin szavai olyan önbizalmat adtak, ami talán soha nem volt birtokomban, épp ezért bólintottam. Kapkodva nyúlt a felsője aljához és áthúzva a fején dobta azt el. Azt hittem ott halok meg a látványtól, hiszen a srác teste tökéletes volt. Kidolgozott izmai jól látszódtak a félhomályban is, ami nem kicsit tett izgatottá. Váratlanul hajolt le hasamhoz, és ahogy tolta felfelé az engem fedő anyagot, úgy hintett csókokat a bőrömre. Testem remegni kezdett és annyira élveztem minden érintését, hogy már csak azt vettem észre, a felsőm híján fekszem alatta. Nem tudtam legyőzni a késztetést, hogy megérintsem, így még ha bátortalanul is, de végig simítottam mellkasán, egészen a hasáig, amit jóleső sóhajokkal nyugtázott. Lassan megszabadított melltartómtól is, amitől nekem már lángokban állt a fejem.
- Gyönyörű vagy! – súgta fülembe, majd újra csókokkal halmozott el. Lassan húzta le rólam a maradék ruhákat is, és míg ajkaival kényeztetett, ujjaival készített fel. Sóhajaink megtöltötték a szobát. Mindketten meztelenek voltunk, mikor újra fölém hajolt és befészkelte magát lábaim közé. Térdeire támaszkodott, majd kibontott egy kis tasakot, aminek tartalmát magára görgette. Végig a szemembe nézett, mikor elkezdett testembe furakodni. Először nem éreztem semmit, de aztán elérte azt a pontot, amit át kellett szakítania. Egy nagyobb lökéssel meg is történt, amitől körmeimet hátába vájva kissé összerándultam.
- Lazíts picim – nyögte Jimin, ami elképesztően erotikusan hatott. Teljesen bennem volt, mikor megállt. Szemeit összeszorítva hajtotta le fejét, míg én a feszítő fájdalommal küzdöttem. Éreztem, hogy könnyeim ellepik szemeimet, amit Jimin is észrevett. Lecsókolta a könnyeket, majd cirógatni kezdte hajam és puszit nyomott homlokomra.
Nem sokkal később megmozdultam, amiből tudta, hogy készen állok. Lassú tempót vett fel, és az első élvezettel teli sóhajomig nem is változtatott. Aztán felvette a gyorsabb ritmust, amitől borzongás futott végig hátamon. Már nem éreztem a fájdalmat, vagy a feszítést, csupán élveztem a helyzetet. Hiába próbáltam, nem tudtam bekapcsolódni. Mintha Jimin arra koncentrált volna, hogy nekem jó legyen. Erőt vettem magamon és tenyereimet arcára helyeztem, amitől hirtelen állt meg és nézett szemeimbe.
- Szeretném, ha te .... ha te is élveznéd – mondtam nehezen, mert nagyon zavarban voltam. Jimin egy apró mosolyt ejtett, majd kezeit hátam alá tolta és felemelt. Rajta ültem, és az új helyzet miatt sokkal jobban éreztem mindent. Arcára pimasz vigyor került amiből tudtam, hogy valamire készül. Kezeit fenekemre helyezte és úgy kezdett mozgatni. Erősen kellett kapaszkodnom a nyaka körül, mert úgy éreztem, hogy széthullok. Lábaimmal támaszt találtam, így én is részt tudtam venni a magam módján. Sóhajainkat nyögések váltották fel, majd valami furcsát kezdtem érezni hasamban. A gombóc egyre nőtt, míg végül teljesen átadtam magam az érzésnek. Remegve borultam Jimin vállára, aki egy mély morgással temette arcát a nyakamba.
- Szeretlek – puszilt a nyakamra percekkel később, mikor már nem lihegtünk.
- Szeretlek – pillantottam rá és megcsókoltam. – De .... honnan tudtál ennyi mindent?
- Tudod, a hyungjaim mindenre felkészítettek – válaszolt elpirulva, amitől irtó aranyos lett.
Fél órával később már lefürödve feküdtünk az ágyban a takaró alatt, egymás karjaiban.
- Tudod mit kívántam? – kérdezte hirtelen, ahogy vállam cirógatta. Érdeklődve néztem rá. – Ezt. Hogy beteljesedjen a szerelmünk, és életem legcsodásabb estéjét éljem meg veled.
- Azt hittem azt kívántad, hogy egy teltházas fellépésetek legyen a világ legnagyobb stadionjában – vontam meg vállam, mire Jimin nevetni kezdett.
- Miért akarnék egy stadiont tele fanokkal, ha a karjaimban tarthatom a legnagyobb rajongómat?
Szavai megmelengették a szívemet. Csak erre volt szükségem, hogy ezeket halljam attól az embertől, aki a legfontosabb lett az életemben.
Azt hiszem ehhez nem sok mindent kell hozzáfűzni, bizonyára ti is vártátok, hogy ez végre megtörténjen. És vajon a másik kis párosunk mit csinálhat? :))
YOU ARE READING
Széjjeltépett szerelem
FanfictionKét lány, akik érdeklődnek a koreai kultúra iránt, ezen belül is megdobogtatja szívüket egy konkrét banda. Amikor meghirdetésre kerül egy európai turné, képesek minden állomáson végig kísérni őket. Talán ez már több is, mint szimpla rajongás. A konc...