Epilógus

383 26 16
                                    

A meghiúsított utazást követően HaNa visszairatkozott az egyetemre. Visszatértek a kezdeti boldog napok, mikor négyesben hajtották álomra fejüket a bérelt lakásban. Jimin mindent elmondott a srácoknak, majd volt egy hosszú beszélgetés az ügynökségen Bang PD, Sejin és a két fiú részvételével. Mindketten bejelentették, hogy komoly kapcsolatban vannak, és nem szándékoznak a nyilvánosság elé állni még ezzel. Engedélyt kaptak, hogy a dormon kívül tartózkodjanak éjjel mindaddig, míg ez a banda életére nincs kihatással. No és amíg ezt el tudják titkolni.

Az ügynökség feljelentést tett MiHi és társai ellen gyilkossági kísérlet miatt. Mivel HaNa résztvevője és áldozata volt a cselekményeknek, a legnagyobb titokban kellett tartani mindent. A tárgyalás a nyilvánosság teljes kizárásával folyt, nehogy a média bármit is kiszagoljon, és találgatásba kezdjenek HaNa szerepét illetően. MiHi végig úgy viselkedett, mint aki megőrült, magán kívül ordítozott mikor meglátta Jimint kézen fogva HaNa mellett. Lesz ideje bőven elgondolkodni, mert a bíróság gyilkosságra való felbujtás, valamint bántalmazás miatt nyolc év börtönbüntetésre ítélte. Súlyosbító körülményként vették figyelembe a partidrog használatát cselekvés befolyásolására, ráadásul teszt bizonyította, MiHi nem vetette meg a fogyasztását sem. Az autós haverjai tíz évet kaptak előre megfontolt szándékú gyilkossági kísérletért és bántalmazásért.

A lányok szorgalmasan tanultak az egyetemen, dolgoztak a részmunkaidős állásban, míg a srácok sikert sikerre halmozva jutottak egyre nagyobb magasságba. Minden elképzelhető rekordot megdöntöttek, mire megérkezett a csapathoz az első behívó. Hosszas beszélgetés után úgy döntöttek, nem hagyják a rajongóikat magukra, és bejelentették, egyszerre kezdik meg a katonai szolgálatot. Bár a hír sokkolt mindenkit, a kezdeti megrázkódtatásból felébredve az armyk világszerte ujjongtak, hogy alig két év után újra együtt folytatják majd.

Jimin és HoSeok elérkezettnek látták az időt, hogy végre ők is bejelentsenek valamit. Az időzítést a bevonulás előtti hétre tették, felkészülve a rajongók felháborodására. Az ügynökség hivatalos fórumain megjelent, hogy tartós kapcsolatban vannak mindketten, és kérték a rajongók megértését, támogatását. A bomba robbant, volt minden, hideg-meleg, de a csoportos bevonulás iránti fájdalom elnyomta azt a fájdalmat, hogy a csapat két tagja már nem elérhető, csak álmodozni tudnak róluk. A katonai szolgálat alatt mind a hét fiút elhalmozták szeretetükkel, folyamatosan érkeztek az üzenetek, hogy vigyázzanak magukra, hogy legyenek egészségesek, hogy pihenjenek amikor csak tudnak.

 A katonai szolgálat alatt mind a hét fiút elhalmozták szeretetükkel, folyamatosan érkeztek az üzenetek, hogy vigyázzanak magukra, hogy legyenek egészségesek, hogy pihenjenek amikor csak tudnak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Természetesen a bevonulást megelőzte egy titokban lezajlott esemény. A két szerelmes úgy gondolta, itt az idő, hogy kapcsolatukat valóban komollyá tegyék. Egy romantikus négyes kirándulás Jin szüleinek nyaralójába kiváló alkalmat adott terveik valóra váltásához. A lányok sírva mondtak igent, mikor a gyűrű az ujjukra került, hiszen közel két évre elválnak egymástól. Akkor még nem tudták, hogy vőlegényeik a rendőrséghez adták be kérelmüket, így valamivel sűrűbben találkozhatnak majd.

A katonai szolgálat ideje alatt a rajongók nem maradtak dalok nélkül. Megjelent egy album, amely még a Map of the Soul: Persona sikerét is felülmúlta, és az előre felvett Run! BTS epizódok is folyamatosan fenntartották az érdeklődést a banda iránt. A leszerelés napja valóságos népünnep volt, rajongók ezrei várták a különböző laktanyák előtt kedvenceik visszatérését.

HaNa és SoRa befejezték az egyetemet, és a barátaik anyagi segítségével megvásárolták a kávézót, ahol SoRa dolgozott. Kiváló ötleteiknek és szervezőkészségüknek köszönhetően a későbbiek folyamán egy rendezvényszervezői céget is alapítottak, hogy saját lábukra állhassanak. A kávézó hamar a fiatalok kedvenc találkahelyévé vált, és a helyiséget bővíteni kellett.

A leszerelés napján ők ugyanolyan izgatottak voltak, mint az armyk világszerte. A lakásukban ebéddel készültek, és várták, mikor szólal meg végre a csengő. Hát, ez is elérkezett, és boldogan vetették magukat megemberesedett barátaik karjai közé.

A leszerelés után egy hónap pihenőt kaptak mindannyian, amit Jimin és HoSeok életüket meghatározó esemény megszervezésére fordítottak. Megkezdődtek a dolgos hétköznapok, az új dalok, koreográfiák betanulása, fotózások. Mert dal volt bőven, NamJoon és YoonGi komplett gyűjteményt hozott össze a két év alatt.

- Gondoltad valaha is, hogy az álmunk valóra válhat? – kérdezte SoRa mellette álló barátnőjét, miközben egy utolsót simított hosszú fehér ruháján.

- Én ... azt sem hittem, hogy a barátnője lehetek valamikor – válaszolt HaNa, miközben izgatottan szorongatta csinos kis csokrát kezében.

- Lányok, itt az idő! – nyitott be az ajtón JungKook, és elámulva nézte őket. – Hú ... azta ... izé ... szerintem hyungék sem fognak tudni mást mondani – vigyorgott.

- Jól van már, így is elég idegesek vagyunk.

- Szerintetek az a két pasi, aki rátok vár ... nem az? Már reggel óta a zabszem sem menne fel, ha a gyűrűket nem én tettem volna el, még most is azt keresnék. De komolyan, gyönyörűek vagytok.

- Menjünk, SoRa.

A két lány öt évvel ezelőtt elindult egy hosszú útra, hogy kedvenceiket végig kísérjék a turné alatt. Egyikük sem gondolta azonban, hogy a sors úgy alakítja életüket, végül szülőhazájuktól több ezer kilométerre találják meg a szerelmet. Most újra együtt indulnak, hogy a rájuk türelmetlenül várakozó két fiatalemberrel összekössék életüket, társukká fogadják, és velük tartsanak az úton, mely remélhetőleg örömmel, boldogsággal, szeretettel van kikövezve. Az egybehangzó négy igen örökre megpecsételi sorsukat. Lehetne ettől szebbet kívánni?


A történet a végéhez érkezett, elbúcsúzunk a két szerelmespártól

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A történet a végéhez érkezett, elbúcsúzunk a két szerelmespártól.

Amikor évekkel ezelőtt elkezdtem a történetet, nem sok reményt fűztem ahhoz, hogy be is fogom fejezni. Aztán újra elővettem, és az a kevés remény is elszállt. Leblokkoltam, nem volt ihletem, aztán jött az önzetlen segítség, amiért nem tudok elég hálás lenni @encourageing_words -nek. A két páros szerelmének beteljesülését négy csodálatos fejezetben neki köszönhetem. 

Köszönöm, hogy velem tartottatok, hogy olvastátok ezt a könyvemet is. Hamarosan érkezik a következő történetem, melynek prológusa még az idén felkerül.

Köszönöm, még egyszer nagyon köszönöm!


Széjjeltépett szerelemWhere stories live. Discover now