Kedves olvasóim, végre eljutottam ide is, hogy egy rövid kis beszámolót hozzak nektek a londoni második napi koncertről.
Vegyes érzésekkel indultam az útnak, mert a dallistát átnézve szomorúan vettem tudomásul, hogy jó pár kedvenc dalom már nem fog elhangzani.
Az indulás hajnal 2-kor kezdődött egy ébresztővel, amit inkább mondanék riadónak, és egy nagy adag kávéval. Én ugyanis az ország másik végében lakom, tehát fel is kellett érni a fél 7-kor induló repülőhöz. Már az útlevél ellenőrzésnél akadtak problémáink, mert valami érthetetlen módon borzalmas lassan haladt, és a 6 órai kapuzáráshoz 8 perc volt hátra. Előttünk még vagy harminc ember várakozott bebocsáttatásra .... Aztán csomagostól szaladni a kapuig .... hát nem fog életem legboldogabb pillanatai közé tartozni. Természetesen így az 'elsőbbségi beszállás' ami 30 perccel korábbi helyfoglalást engedélyezett, totálisan aktualitását veszítette. A fapados légitársaságok legújabb poggyász díjszabásáról csak annyit, még itthon irgalmatlan logisztika folyt, hogy mit és miben vigyünk, mivel csak egy kisebb méretű hátizsákot (40x25x20 cm) vihetsz ingyenesen a fedélzetre, ha ebbe nem férsz, vagy feladod és akkor vársz a leszállásnál míg megkapod, vagy váltasz elsőbbségi beszállást, ami engedélyez egy újabb, már 55x40x20 cm méretű poggyász felvitelét az utastérbe ingyen. Ja, csak az elsőbbségi beszállásért kell fizetni :D Aztán szembesülni azzal, hogy vagy külön ülünk, vagy fizetünk azért, hogy egymás mellett tölthessük az utazási időt ....
Mindezekért kárpótolt azonban a koncert napja. Az armykat mindenhol fel lehetett ismerni, mert vagy a pulóverjük, vagy a hátizsákjuk, vagy az azon díszelgő kitűzők, netalán a BT21 figurás hajpántok mind árulkodóak voltak.
A Wembley-nél ahogy feljöttünk a metróról a felszínre, már ez a kép fogadott bennünket. No és sok-sok jegyüzér, akik próbáltak jó áron megszabadulni a nyakukon maradt belépőjegytől.
A tömeg csak úgy hömpölygött befelé, és mondhatom, egész Európa képviselte magát, mert nagyon sok nyelven hallottam beszélgetni az embereket. A merch standoknál hosszú sorok, hogy mennyit várakoztak, nem tudom. Nekünk volt 2-es és 3-as verziójú Army bombunk, de ugye a legújabbat be kellett volna külön erre felállított pultoknál kalibráltatni. A stadionbeli kivetítőkön folyamatosan tájékoztattak a másik módról is, hogy le kell tölteni egy telefonos appot, bluetooth-on keresztül összekötni a lightstick-kel, és elég bonyolult módon be kell üzemelni. Hát, nekünk nem sikerült :(
YOU ARE READING
Széjjeltépett szerelem
FanfictionKét lány, akik érdeklődnek a koreai kultúra iránt, ezen belül is megdobogtatja szívüket egy konkrét banda. Amikor meghirdetésre kerül egy európai turné, képesek minden állomáson végig kísérni őket. Talán ez már több is, mint szimpla rajongás. A konc...