Ajánló

249 14 10
                                    


Hamarosan új történettel jelentkezem, amely rendhagyó lesz az eddigiekhez képest. Mégpedig abban, hogy a történet ... még nincs készen.

Az utóbbi hónapokban írói válság, ihlethiány, versenyfutás az idővel, fáradtság, minden előfordult nálam, és abban sem voltam biztos, hogy egyáltalán fogok még írni bármit is. A történet nagy vonalakban készen volt a fejemben, de valahogy nem akart összeállni az egész. Aztán valahogy mégis sikerült – ha döcögősen is – elindulnom egy irányba.

Jelenleg a prológus és úgy 5-6 fejezet van készen, amivel elétek állok majd. Amiben rendhagyó lesz, először teszem közzé írásomat úgy, hogy nincs előre megírva. Megpróbálkozom ezzel, hátha könnyebben megy majd így, fejezetről fejezetre. No és nem akartalak még hónapokig olvasmány nélkül hagyni titeket.

A történet egy évvel ezelőtt kezdődik, azon a bizonyos MAMA díjátadón Hong Kong-ban. Amikor a srácok szinte mindannyian lelki válságban voltak, és HoSeok nem tudta elmondani a köszönő szöveget. Akkor ott elhangzott egy mondat, amire milliók kapták fel a fejüket '... a feloszlás is szóba került ...'.

Amikor olvastam ezt a feliratot, engem is a szívroham kerülgetett. Mégis mi történt, hogy ezt a súlyos döntést fontolgatták? A mai napig hatással van rám ez a videó, és nem tudom száraz szemmel végig nézni.

Elhatároztam, hogy visszamegyek az időben, és próbálok valami magyarázatot keresni erre, így született meg ez a történet, melynek szálai 2017 nyarára nyúlnak vissza. Hogy valóban mi volt az ok, amiért ezt meg akarták tenni ... talán sosem tudjuk meg. De lehet, hogy az én eszement képzeletem szüleménye nem jár messze az igazságtól. Ki tudja?

A prológust hamarosan közzéteszem, kérlek fogadjátok szeretettel, ha még maradnak olvasóim egyáltalán.

Széjjeltépett szerelemWhere stories live. Discover now