7

352 37 8
                                    


- HaNa -

- Kookie, gyere vissza! Hogy fogunk velük beszélni? – kiáltott utána HoSeok, természetesen koreaiul - Jimin, ez nem fog menni.

- Nem érdekel, HoSeok-ah, most már nem hagyom eltűnni. Valahogy meg fogjuk magunkat értetni – fordult társához – Csak tudnám milyen nyelven lehetne veletek beszélni, bár reménytelen, mert mi a koreain kívül nem tudunk mást – szólt hozzánk mosolyogva.

- Én tudok mandarinul egy keveset, de kétlem, hogy itt Európában pont azt ismernék – mondta HoSeok és mi továbbra is úgy tettünk, mintha nem értenénk. Tovább kanalaztuk a fagylaltot és szótlanul mosolyogtunk rájuk.

- Hyung, nézd milyen édes, szerinted ha kérek a fagyijából, adna?

- És mégis hogy fogsz kérni, hogy azt meg is értse?

- Majd mutogatok – közben JungKook letette eléjük a saját fagylaltkelyhüket. Ránéztünk a többiekre, csak nevetgéltek rajtuk. Biztos azért, mert nem tudják megértetni magukat. Nos, egy darabig még játszunk velük – Megkóstolhatnám a fagylaltodat? Olyan jól néz ki – és mutogatott a fagyis poharamra, meg a szájára. Aigoo, azok a húsos szájak, olyan szexi! Csak egyszer megízlelhetném ....  Ám továbbra is hallgattunk.

- Jimin, valami mással próbálkozzunk, mert ez nem beszélgetés. Azt mondtad Milánóban, hogy olaszok, ahol a pasijaikkal voltak – erre felkaptuk a fejünket és én ösztönösen válaszoltam.

- Nem a pasijaink – természetesen koreaiul. A két fiú leesett állal nézett ránk.

- Ti értitek mit beszélünk? – kérdezték egyszerre, mire kitört belőlünk az elfojtott nevetés.

- Persze, hogy értjük! – válaszoltunk. A fiúk egymásra néztek, szerintem azon gondolkoztak, mit is beszéltek eddig, ha már értettük. Megszántam őket.

- Jimin, megkóstolhatod a fagyimat – és közelebb toltam hozzá a poharat. Megrökönyödve nézett rám, majd mint aki megvilágosodott, megvillantotta gyönyörű mosolyát.

- Ti beszéltek koreaiul?! – kérdezte ismételten. SoRa-val ismételten egy nagyot nevettünk.

- Bocs, fiúk, de annyira tetszett a próbálkozásotok.

- Rendben, most jól bemutatkoztunk. De akkor hadd mutatkozzunk be rendesen – és felállt – Park Jimin vagyok, ő a társam és barátom Jung HoSeok – és mindketten meghajoltak.

- Én HaNa vagyok, ő a barátnőm SoRa.

- Ti koreaiak vagytok? Mert nem úgy néztek ki, de beszélitek a nyelvet és a nevetek .... – kérdezte kíváncsian HoSeok.

- Nem vagyunk koreaiak. Magyarok vagyunk. A nevünk meg ..... ez egy hosszú történet, hagyjuk – mondtam, mert nem akartam elárulni a kis titkunkat.

- Ugye ott voltatok eddig minden koncertünkön? Mert láttunk ám benneteket! A többire is jöttök? – kérdezte reménykedve Jimin.

- Igen. Végigkísérjük a turnét – válaszoltam szemébe nézve. Mintha megkönnyebbült volna és elmosolyodta magát.

- Ez nem semmi, igazi armyk vagytok – mondta HoSeok.

- Igen – miközben szép lassan lapátoltuk a fagylaltot. Csak sose fogyna el, mert akkor el kell válnunk – Igaz is, Jimin, köszönöm a pulóvert, jól esett a kedvességed. Majd a következő koncerten visszajuttatom.

- Igazán nincs mit, de nem kell. Tartsd meg, ajándék egy vérbeli armynak.

- Köszönöm. De, meg akartad kóstolni a fagyimat, tessék, vehetsz belőle – toltam felé ismét a kelyhet, s ő óvatosan lapátolt bele. Aish, amikor a kanalat szájához emelte és lenyalta róla a fagyit, azt hittem én olvadok el ott rögtön!

- YoonGi -

Amikor Tae szólt, hogy itt van a két lány a koncertről, ezek ketten teljesen megzavarodtak. Még nem láttam őket ilyennek. Fellángolás ez vagy tényleg tetszenek nekik a lányok? Mindenáron meg akartak velük ismerkedni, de sehogy nem találták a módját. Most itt győzködik Kookie-t, jöjjön velük az asztalukhoz és beszéljen hozzájuk angolul, hátha azt értik. A maknae először tiltakozott, majd beleegyezve mindhárman elindultak. Na kíváncsi leszek mi lesz ebből! De Kookie már jön is vissza, mi történt?

- Mi történt Kookie?

- Ezek a lányok nem értenek angolul, így ott is hagytam őket. Nem kellek én oda, valahogy majd megértetik magukat – és nevetve ült le.

- Ez a két balfácán? Hacsak nem kézzel-lábbal mutogatnak – és kíváncsian figyeltem az akciót.

A fiúk folyamatosan beszéltek, mutogattak, de úgy tűnt, a lányok nem értenek semmit, meg se szólaltak. Láttam ahogy HoSeok megvakarja a fejét, ez nála már az elkeseredettség jele. Kuncogtam magamban a próbálkozásukon. Aztán valami történt. A két lányból kitört a nevetés, Jiminék meg lesokkolva néztek egymásra. Mi a fene történt? És ekkor fülig érő szájjal kezdett a két srác beszélni, a lányok meg válaszoltak. Mi a fasz van? Milyen nyelven kommunikálnak?

- Kookie, vidd már oda a fagyit annak a két szerencsétlennek és fülelj már egy kicsit – szóltam a maknae-nak. Megfogta a két kelyhet és elszállította a másik asztalhoz. Vigyorogva jött vissza.

- Hyung, ezt nem fogod elhinni! Koreaiul beszélnek! – és lehuppant a székre.

- Mi van?! – kapta fel a fejét mindenki – Értenek koreaiul?

- Igen, folyékonyan beszélik a nyelvet.

- A két idióta, jól átverték őket – nevetett NamJoon is.


Az első lépés a megismerkedéshez megtörtént. Hogyan tovább? Fognak találkozni máshol is? A lányok szépen megviccelték a fiúkat ....

 Hogyan tovább? Fognak találkozni máshol is? A lányok szépen megviccelték a fiúkat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Széjjeltépett szerelemWhere stories live. Discover now