16

282 29 10
                                    

- Jimin -

A délutáni autogramosztásra jó sokan eljöttek, rengeteg ajándékot kaptunk. Egyszer csak megállt előttem egy igen dekoratív ahjumma, és koreaiul köszöntött.

- Annyeyongseyo! Sokat hallottam rólatok az unokahúgomtól, aki nem tudott eljönni. Szeretném ha aláírnátok a fotókönyvet – és elém tolta.

- Hogy hívják az unokahúgát? Mit írjak?

- A neve HaNa – meglepve kaptam fel a fejem. Nem, az nem lehet, hogy a rokona – A másik könyv a barátnőjéé, őt SoRa-nak hívják – Nem véletlen, tényleg ő HaNa nagynénje, akihez holnap megyünk. Elmosolyodtam, és a könyvbe beleírtam: „Minden nap köszönetet mondok, hogy megismerhettelek" és mellé rajzoltam egy szívet. Izgultam, vajon mit fog gondolni, ha a szívet meglátja? Mert ez akár egy vallomás is lehetne, de azt mégis csak szóban kell. Ajándékot is kaptam, ahogy tovább haladt gyorsan bele is kukkantottam a papírtasakba. Egy plüss maci volt benne, meg egy levél. Az asztal alatt kibontottam és csalódottan olvastam, mert tulajdonképpen csak a címet írta meg. Szóltam hyungnak HaNa nagynénjéről, épp akkor ért hozzá.

- HaNa -

Teljesen lázban voltunk. A fiúkat egy órára vártuk és már tíz is elmúlt. Szerencsénk, hogy Éva Seoul-ban dolgozott nyolc évig, így perfekt beszéli a nyelvet is, meg tud koreai ételeket készíteni. Biztos meg lesznek lepődve. Csempésztünk azért közé egy kis magyar ételt is, a leves igazi magyar húsleves volt.

Nem sokkal dél  után Jimin felhívott, hogy elindultak. Éva Budán lakott egy kétszintes nagy házban, szomszédoktól teljesen elzárva, a kert beparkosítva ősfákkal és tujákkal úgy, hogy ne lehessen belátni az utcáról sem. Éva most egyedül volt otthon, mert a férje külföldön volt, az ikrek meg, a tizenötéves unokaöcséim osztálykiránduláson.

Az ebéd nagyszerűen sikerült, a fiúk degeszre ették magukat. Leesett állal hallgatták Évát amikor először megszólalt, de aztán fény derült honnan is tudja ennyire a nyelvet. A többéves kinn tartózkodása pedig magyarázatot adott a koreai ételekre is. Évát lenyűgözték a fiúk, ahogy és amiről beszéltek, mi csak mosolyogtunk SoRa-val. Majdnem hat óra volt, mikor NamJoon indulni készült. Mindannyian megköszönték a vendéglátást és sűrű hajlongások közepette indultak kifelé.

- Ti nem maradhattok még egy kicsit? – súgtam Jimin felé, mire mosolyogva válaszolt.

- Azt hittem meg sem kérdezed – mire megcsiklandoztam az oldalát – Hyung, mi még ....  maradunk egy kis ideig – szólt NamJoonnak, és HoSeok-kal együtt hátra maradtak.

- Rendben, majd jöttök – köszönt el tőlük a leader.

Kiültünk a hátsó teraszra, egy darabig Éva is beszélgetett velünk, majd visszament a házba mondván nem akar zavarni. Milyen megértő. Jimin megfogta a kezem és magához húzott.

- Ez volt hát a meglepetés? Jól kitaláltad. Az meg, hogy mindannyian itt voltunk, kedves volt tőletek – és puszit nyomott fejemre.

- És ízlett? – kérdeztem tőlük.

- Én alig bírok megmozdulni – szólt HoSeok, de Jimin is hasonlóképpen nyilatkozott.

- A nagynénéd nagyszerűen főz, és a koreai ételeket is nagyon jól készíti el. Minden finom volt.

Sokáig beszélgettünk összebújva, már rég besötétedett, csak a kerti lámpák világítottak. Kimondottan romantikus hangulat volt, és ezt Jimin ki is használta. Megcirógatta arcomat, tekintetét enyémbe fúrta, majd közelített hozzám. Szinte nem volt köztünk távolság mikor lehunytam a szemem és már meg is éreztem puha párnáit ajkamon. Olyan gyengéden mégis szenvedéllyel csókolt meg, beleborzongtam. Kezével hátamat simogatta, míg én átkaroltam nyakát. Amikor elváltunk egymástól, egymást néztük szótlanul.

- HaNa, későre jár, mennünk kell ....

- Épp azért mert késő van .... nem .... nem  maradtok itt? Van hely a vendégszobában – mondtam szégyenlősen. Jimin meglepve nézett rám.

- Szeretnéd, ha maradnék? – és újra cirógatni kezdte arcomat, nyakamat.

- Igen.

HoSeok-kal megbeszélték, hogy  maradnak, láttam SoRa is boldog volt. Ezt mi már korábban Évával lebeszéltük, hogy ha úgy alakul, itt marasztalhatjuk-e a fiúkat. Felkísértük őket az emeletre, megmutattuk a szobákat és még kaptak egy-egy pólót is az alváshoz. Míg ők letusoltak, mi is megfürödtünk. Bátortalanul nyitottam be Jimin szobájába, aki épp a haját törölte a törölközővel. Csapzott hajával olyan szexi volt, alig tudtam megszólalni, annyira zavarban voltam.

- Jó éjszakát, Jimin – majd indultam volna kifelé, de  utánam kapott és megfogta kezemet.

- Itt hagynál egyedül? – kérdezte csendben – Félek ismeretlen helyen – és óvatosan közelebb húzott magához.

- Te most becsapsz engem – és csak néztem a szemét, amiben valami láng lobogott.

- Nem tennék ilyet. Csak kérlek, maradj velem – és átölelt. Éreztem, hogy szíve őrült iramot diktál, de az enyém sem maradt le a versenyben. Átkaroltam derekát és mellkasába fúrtam fejemet. Kibontakozott az ölelésből, majd kézen fogva az ágyhoz vezetett – HaNa, ne félj, semmit nem fogok csinálni. Én nem ilyen vagyok, még ha a média ilyennek is állít be. Csak szeretném ha mellettem maradnál éjjel, ha veled alhatnék átölelve téged.

Nocsak, nocsak, micsoda fejlemények :D  Ebédről volt szó aztán már ottalvós buli? Mi lesz itt?

Nocsak, nocsak, micsoda fejlemények :D  Ebédről volt szó aztán már ottalvós buli? Mi lesz itt?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Széjjeltépett szerelemWhere stories live. Discover now