25

290 23 9
                                    

Megérkezett a másik páros fejezete, ezúton is hálás köszönetem encourageing_words :)

- HoSeok –

Nem tudtam levenni szemeimet SoRa-ról attól a perctől kezdve, hogy megjelentek az állomáson. Nem volt rajta egy márkás ruha sem, és a lehető legegyszerűbben volt öltözve, számomra mégis tökéletes volt. A lány egymaga testesítette meg mindazt, amire vágytam egy nőben, és akit a társamnak kívántam. A vonaton való beszélgetésünk is csak azt bizonyította, hogy ő egy roppant okos és értelmes lány, akinek helyén van az esze és a szíve is. Nem tudom hogyan, de még jobban belé zúgtam.

A megérkezésünk pillanatában SoRa arca felragyogott, szemei csillogtak és folyton mosolygott. Tekintete megállás nélkül a tájat figyelte, amitől kissé féltékeny lettem, de tudtam, hogy a táj nem versenyezhet velem. Ezt be is bizonyítottam, míg egymást átölelve gyönyörködtünk a tájban. Valóban csodás hely volt, de nyomába sem ért az én szerelmem szépségének. Imádtam a lány minden porcikáját és alig vártam, hogy többet kapjak belőle. Vágytam rá, de tudtam, hogy nem erőltethetek semmit és nem is akartam.

A lányok ugrándozva indultak átöltözni mikor közöltük velük, hogy elvisszük őket kirándulni és megmutatjuk nekik a környéket. Mi is ruhát váltottunk, majd egy nagyot sóhajtottam.

- Hyung?

- Jól vagyok. Csak szeretném, ha a lányok jól éreznék magukat.

- Tudom, én is ezt szeretném – ült le az ágy szélére. – HaNa az első lány, akit ennyire szeretek és minden vágyam, hogy boldoggá tegyem. Szeretném szilárd alapokra helyezni a kapcsolatunkat és biztosítani őt róla, hogy én igenis komolyan gondolom ezt.

- Hát, Jiminie, én pontosan ugyanezt érzem – ültem le mellé. – A baj az, hogy kicsit félek – vallottam be őszintén, mire Jimin kérdőn pillantott rám. – Félek, hogy elszúrom, vagy nem leszek elég jó. Mi lesz, ha nem tudok annyi időt együtt tölteni SoRa-val, amennyire szüksége van, és amíg távol vagyunk, addig talál valaki mást? – fakadtam ki.

- Hyung – tette kezét vállamra. – Az a lány oda és vissza van érted. Emlékezz, hogy végig kísértek minket a koncertek alatt. Végig dolgozták a szabad napjaikat, hogy minden fellépésünkön ott legyenek. Még a reptéren is képesek voltak aludni miattunk és ki tudja még, hogy mennyi mindent tettek meg értünk. Ez nem egyszerű rajongás, ez annál sokkal több.

- Mikor lettél te ennyire bölcs, Jiminie? – kócoltam össze haját.

- Az ember megváltozik, ha van kiért – ezzel felpattant az ágyról. Beláttam, hogy igaza volt. Nem a félelmeimmel és az aggályaimmal kell törődnöm, hanem a jelennel és azzal, ami előttem van. SoRa mindent megtett, hogy láthasson bennünket. Vagy inkább engem? Biztos, hogy engem, ha le sem vette rólam azokat a szépséges szemeit.

A kirándulás csodálatos volt. Végig fogtam a lány kezét, és sokszor nevettünk Jimin bolondos természetén. Persze én is megcsillogtattam magam, hiszen mióta SoRa itt van velem, azóta olyan boldog voltam, mint korábban még soha. A táj is sokkal magával ragadóbb lett, hogy a szerelmemet is magam mellett tudhattam. Minden, amit láttunk egy felejthetetlen élménnyé nőtte ki magát a szívemben, és tetézte a barátnőm selymes bőrének érintése. Még mindig furcsa volt azt mondani, hogy barátnő. Hiszen amióta ismertek lettünk, azóta magunkra sem volt időnk, nemhogy egy társra.

Miután visszaértünk a nyaralóba a lányok nekiálltak vacsorát készíteni, és mi türelmesen vártuk, hogy elkészüljön. Szerettünk volna segíteni, de nem hagyták. Annyira nem bántam, mert így végig tudtam csodálni SoRa minden mozzanatát.

A vacsora nagyon ízletes volt és én már el is döntöttem magamban, hogy nekem ezt a lányt feleségül kell vennem. Miután mindent elpusztítottunk, segítettünk mosogatni és elpakolni is.

HaNa szólt, hogy kimegy a teraszra. Jimin is vele tartott, de mielőtt kilépett rám nézett, és egy mosollyal felém kacsintott. Nagyot nyeltem, majd megfogtam a mellettem ücsörgő lány kezét.

- Tudod .... én nem vagyok a szavak embere, de szeretnék neked köszönetet mondani.

- Mégis miért? – fordult felém teljes testével.

- Tudom, hogy nem tettél semmi olyan dolgot, amivel magadra hívtad volna a figyelmet, mégis minden alkalommal kiszúrtalak a tömegben. Rengeteget gondoltam rád és a legnagyobb szerencse akkor ért, mikor Párizsban találkoztunk abban a cukrászdában – a lány pirulni kezdett, ahogy eszébe jutottak a történtek. – Ott, akkor megértettem miért nevezik a szerelem városának. Gyönyörű hely, de én egy sokkal gyönyörűbb lányt ismerhettem meg azon a napon, és ezt semmire sem cserélném el. – SoRa szégyenlősen az összekulcsolt kezeinket nézte, majd hirtelen emelte fel a fejét és adott egy mézédes csókot. Kissé meglepődtem ugyan, de szinte rögtön viszonoztam. Hallottam, hogy HaNa odakint felkiált, ami nekem egy jel volt, hogy a kettőnk tevékenységét jobb privát körülmények között folytatni. – Figyelj csak – váltam el a csókunkból. – Lenne kedved esetleg .... azt akarom megkérdezni, hogy .... nem szeretnél ....

- Menjünk a te szobádba – szakította félbe SoRa a szerencsétlenkedésemet, majd beharapta alsó ajkát, amitől veszettül dögös lett. Nem kellett kétszer mondania, rögtön felpattantam és a lány kezét fogva indultam el az emeletre, és léptem be a legtávolabbi szobába. Alig csuktam be az ajtót SoRa az ajkaimra tapadt és karjait nyakam köré dobta. Csókja türelmetlennek tűnt, mintha már nem tudott volna tovább várni. Tenyereimet lassan a derekára simítottam és úgy húztam őt magamhoz még közelebb. Testünk egymásnak simult, ami egy apró kuncogást csalt elő a lányból. – Azt már érzem, hogy te készen állsz – mosolygott, az én fejem meg csak izzott.

- Elég .... khm .... elég magabiztosnak tűnsz – köszörülgettem a torkom.

- Oh, hát .... volt egy nagyon jó barátom, akivel aztán jártunk is egy ideig. Csak aztán rájöttünk, hogy nem vagyunk egymáshoz való, így maradtunk barátok – vonta meg a vállát. Bennem viszont fellobbant a féltékenység égető lángja. Ki merészelt hozzáérni az én barátnőmhöz? Csak tudjam meg és esküszöm, hogy kitekerem a nyakát! – Minden rendben?

- Persze, csak eszembe jutott valami – nevettem kínosan, ami feltűnt SoRa-nak, ezért megragadta a felsőmet és magával rántott. A lendülettől az ágyra estem, de le is fagytam, mikor fölém mászott, majd a csípőmre ült és csókolni kezdett.

Nagyon gyorsan vetkőztük le gátlásainkat és a barátnőm meglepő módon magabiztosan irányította a helyzetet, miközben csókjaival halmozott el, melyeket a felsőm feljebb tolásával hintett a hasamra. Folyamatosan araszolt felfelé, azzal együtt nyomta feljebb a pólómat. Készségesen ültem fel, mikor tenyerét a vállamra helyezte és maga felé próbált húzni. SoRa lábai szorosan ölelték körbe a csípőmet és csókunk közben mozgatni kezdte csípőjét. Levettem róla a felsőjét, hogy nyakát vehessem célba, amit hagyott, és még oldalra is döntötte fejét, hogy megkönnyítse dolgomat. Mellkasomat simogatta, majd könnyűszerrel lökött ismét hanyatt, hogy lehúzza rólam a nadrágot. Segítettem neki, mert már így is alig tudtam visszafogni magam. Az ágy mellé dobta azt, nekem pedig akkor ugrott be, hogy kell majd belőle a kis tasak.

No, a másik párosunk már .... khm .... tapasztaltabb, és még én is meglepődtem SoRa merészségén, nemcsak HoSeok :D  A fejezet ismételten  encourageing_words   munkája, hálás köszönet érte :))

 tapasztaltabb, és még én is meglepődtem SoRa merészségén, nemcsak HoSeok :D  A fejezet ismételten  encourageing_words   munkája, hálás köszönet érte :))

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Széjjeltépett szerelemWhere stories live. Discover now