22

264 30 13
                                    

- HaNa .... – kapott karjaiba Jimin, és HoSeok ugyanezt tette SoRa-val. – Annyira hiányoztál, el sem tudod képzelni mennyire – súgta fülembe, és választ sem várva érintette össze ajkainkat. Még élénken emlékeztem minden mozdulatára, minden simogatására, csókjaira, de ez most .... mint aki napok óta éhezik, úgy kaptam én is ajkai után.

Mikor elváltunk egymástól csak szorosan öleltük egymást.

- El sem tudom hinni, hogy itt vagy. Hogy sikerült lakást szerezni? Hol dolgoztok? És mikor kezdődik az egyetem?

- Lassabban, egyszerre nem tudok mindenre válaszolni – nevettem. – Nem vagytok éhesek? Mert csinálunk egy kis kaját.

- Kaja? Én ugyan nem vagyok elrontója semminek sem – fordult felénk vigyorogva HoSeok.

- Na jó, akkor segíthettek is – ezzel a konyhába vonultunk. Még előző nap készítettünk tojástekercset, azt felszeltem, de valahogy a tányérra nem került egy darab sem. Ez a két éhenkórász folyamatosan elkapkodta és jókat mormogtak közben.

- Ez valami isteni! – nyalta meg ujját Jimin nyammogva,  és ahogy ránéztem azonnal belepirultam a látványba. SoRa a húsokat szelte és fektette szépen a tálba, majd betolta a sütőbe. Zöldségeket próbáltam a salátához apróra vagdalni, de Jimin a hátam mögé állt, és úgy nézte mit csinálok.

- Így .... így nem lesz kész sosem .... – nyögtem akadozva, mert kezeivel átölelt hasamnál, és apró kis csókokat hintett nyakamra. Éreztem a kiáramló meleg levegőt, ami két csók között úgy hatott érzékeimre, hogy teljesen elvesztettem a fonalat, mit is csinálok.

Míg a hús sült, főztünk egy kevés rizst, majd a saláta is elkészült. A fiúk beszámoltak a nyári élményeikről, merre jártak, milyen műsorokat vettek fel előre, amiket majd folyamatosan tálalnak a rajongók elé. Mindig szerettem a Run BTS! epizódjait, annyi vicces dolgot csináltak. Ezeken a felvételeket látszott, hogy mennyire jól kijönnek egymással, és sokszor láthattuk a valódi arcukat. Az az önfeledt nevetés, főleg HoSeok-nál, komolyan mondom ha már megláttam én is elvigyorodtam magam.

Aztán az ISAC, az Idol Star Athletic Champion versenysorozata, ahol ügyességükről is megbizonyosodhattunk. Sosem felejtem el amikor JungKook félelmetes hajrájával már két alkalommal is győzedelmeskedtek a váltófutásban. No persze Jimin volt a kezdőember, azért ő is segített előnyt szerezni. Mint kiderült, augusztus utolsó napjaiban lesz a következő, de már nem lehetett jegyet kapni rá. Vajon sikerül-e harmadszor is diadalmaskodniuk?

A nyarat Kínában, Japánban töltötték, meg néhány ázsiai városban is volt koncert, hatalmas sikerrel. Felléptek sok show műsorban, koncerten, és rájuk fért volna egy kis pihenés. Látszott, hogy fáradtak, fellépésre várva, sminkelés közben ha tíz percük volt, már aludtak is.

- És ti mi jót csináltatok a nyáron? – kérdezte HoSeok.

- Mivel a félretett pénzünk elment belépőjegyre, repülőjegyre és egyebekre, mert valakik váratlanul turnézni jöttek Európába, így kénytelenek voltunk minden napot kihasználva dolgozni – dohogott SoRa.

- Na, azért megérte, nem? – ölelte át HoSeok, miközben egy puszit adott nyakára.

- Megérte, persze, csak nem így terveztük – szóltam közbe én is. – Abból a pénzből akartuk megkezdeni egyetemista életünket itt, és a nyár végén szerettünk volna nyaralni egy hetet.

- Megbántad, HaNa? – kérdezte Jimin szemeimbe nézve.

- Semmit nem bántam meg. Ha visszamennék az időben, akkor is így csinálnék mindent.

Jimin szorosan magához húzott, és egy apró kis csókot hintett ajkaimra.

- Ígérem, kárpótolni foglak az elmaradt nyaralás miatt.

- Mire gondolsz?

- Van egy meglepetésünk, igaz, hyung? – fordult sejtelmes vigyorral HoSeok felé, aki nagy bólogatásba kezdett.

- Meglepetés? – kérdezte barátnőm. – Nem igazán szeretem a meglepetéseket.

- Ennek örülni fogtok.

- Most már áruljátok el!

- A hétvégén elviszünk benneteket kirándulni. Kaptunk három szabadnapot most, mielőtt elkezdődnének az új album munkálatai.

- És hová akartok menni? Ki sem tehetitek a lábatokat a dormból úgy, hogy a rajongók vagy a lesifotósok ne tudnának róla .... – jegyeztem meg szomorúan, de Jimin átölelt és úgy válaszolt.

- Ne aggódj, hyunggal kitaláltuk hogy legyen. Jin hyung szüleinek van egy nyaralója Millak-dong mellett a hegyekben, és nem messze tőle található a Gwangneung Arborétum. Gyönyörű hely, és ott nem kell attól tartanunk, hogy nyüzsögnek a rajongók. Másfél óra az út, és tetszeni fog a környék, tudom.

Hétvégi kiruccanás a srácokkal? Egészen egyedül lesznek? Vajon sikerül észrevétlenül eltűnniük a városból, vagy szemfüles rajongók fogják követni őket?


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Széjjeltépett szerelemWhere stories live. Discover now