15

272 26 6
                                    

Ahogy letelt a félóra, a tolmács fiú elkérte a telefonszámunkat, Jiminék majd felnyársalták a szemükkel. Mulattunk rajtuk, csak nem féltékenyek? Mire? És miért? Amikor megadtuk, HoSeok halkan odaszólt neki.

- Haver, csak tudd, a lányok foglaltak – mire JinSoo, így hívták a srácot meglepetten nézett hol rájuk, hol ránk.

- Ti együtt vagytok velük? – kérdezte még halkabban.

- Még nem, de a turné végére biztosan – súgta Jimin a fülébe. Azt hitte nem hallottam. Úgy tettem, mint aki valóban nem hallotta, de izgatott lettem. Turné végére együtt leszünk? Most azt mondta, hogy a barátnőjük leszünk mire hazaindulnak? Vagy hogy értette? Az nem lehet, hogy erre gondolt. Vagy mégis? Tisztára izgalomba jöttem, alig vártam, hogy SoRa-val ezt megbeszéljem.

- Szép lányok, de nekem van barátnőm. Csak azért kértem a telefonszámukat, sose lehet tudni, mikor van szükség egy ismerősre, aki ért koreaiul ebben az országban. Egyébként gratulálok!

Mikor elbúcsúztunk annyit súgtam Jimin felé, vigyázzon a kijáratnál, mert erőszakos rajongók várják majd őket. Meglepetten nézett rám, de nem tudtam többet mondani.

- Jimin -

A koncert után a backstage-ben fogadtuk a VIP jegyeseket. Meglepődve láttuk HaNa-t és SoRa-t, ezt a kis ravaszak nem árulták el. Ez lett volna a meglepetés? Bizonyára. Egy itt tanuló koreai srác volt a tolmácsunk, de a lányok is megszólaltak és besegítettek. A többi lány csak leste őket, vajon mit mondhatnak, látszott rajtuk, hogy irigykednek. Kicsit rámenősek voltak, mindenáron testközeli képet szerettek volna mindenkivel, meg puszit akartak adni, de mi csak húztuk el magunkat. Viszont mikor HaNa-ék fotózkodtak velünk, átöleltem a vállát és egy váratlan pillanatban a fülébe súgtam „Hiányzol. Mi a meglepetés?" De nem volt lehetősége válaszolni.

Amint véget ért a találkozó, a tolmács srác elkérte a lányok telefonszámát. Szemünkkel majd felnyársaltuk hyunggal, aki halkan oda is szólt neki.

- Haver, csak tudd, a lányok foglaltak – mire a srác meglepetten nézett hol rájuk, hol ránk.

- Ti együtt vagytok velük? – kérdezte még halkabban.

- Még nem, de a turné végére biztosan – súgtam a fülébe. Reméltem, hogy HaNa nem hallotta.

- Szép lányok, de nekem van barátnőm. Csak azért kértem a telefonszámukat, sose lehet tudni, mikor van szükség egy ismerősre, aki ért koreaiul ebben az országban. Egyébként gratulálok!

Mikor elbúcsúztunk HaNa valami olyat súgott, vigyázzunk a kijáratnál, mert erőszakos rajongók várnak bennünket. Meglepetten néztem rá, de nem tudott többet mondani. Aztán mikor a parkolóba mentünk, megtudtuk mire célzott. Két lány várakozott kinn. Végignéztünk rajtuk, mire odajöttek. Hozzám és hyunghoz. Nem értettük, hogy mit mondanak, valószínűleg magyarul beszéltek, de próbálták a csábos oldalukat bevetni. Mindig is utáltam az ilyen lányokat, akik koncert végén megvárják az idolokat és felkínálják magukat egy éjszaka erejéig. A turné többi állomásán csapatostul álltak a kalandra vágyó lányok. Vannak olyanok az idolok között, akik ezt kihasználják és minden éjjel más lányt visznek az ágyukba, de mi ezt mélységesen elítéljük. Mi tartalmas kapcsolatra vágyunk, és nem ilyen ribanc fajtára. Végignéztem a két lányon. Most komolyan, azt hiszik, annyira vonzóak lennének, hogy szóba állnánk velük? HaNa és SoRa százszor különb náluk viselkedésre és kinézetre is. HaNa, hiányzol. Mikor tudunk találkozni? Miért kérdezted, mikor van szabad napunk? Visszanéztünk a lányokra, udvariasan meghajoltunk, elköszöntünk és beszálltunk az autóba.

Mikor a szállodában zuhany után az ágyon feküdtem, küldtem egy üzenetet HaNa-nak.

„Találkoztunk két rajongónkkal."

„Igen? És mit akartak?"

„El akartak csábítani hyungot és engem."

„Hagytátok magatokat?"

„Mondtuk, hogy már korábban elcsábítottak bennünket"

„Ha-ha, és milyen nyelven kommunikáltatok?"

„Nem értettük egymást, ők valószínűleg magyarul beszéltek. Kellettél volna tolmácsnak"

„Viccelsz?"

„Hiányzol"

„Te is"

„Mikor találkozhatunk?"

„Holnap délelőtt felhívlak és megbeszéljük"

„Rendben. Jó éjszakát és álmodj szépeket!"

„Jó éjszakát neked is"

- HaNa -

Délelőtt felhívtam Jimint és előadtam a nagy tervet, meghívtam a teljes bandát Évához. Meglepődött és mondta, hogy ezt NamJoonnal meg kell beszélnie. Negyedóra múlva visszahívott és nevetve közölte, jönnek mindannyian. Nem hiszem el! Vendégül látjuk a BTS-t! Innentől beindult a szervezés. SoRa-val elmentünk egy ajándékboltba és vettünk két édes kis szőrmókot, két plüss macit. Elővettük a BTS fotókönyvet és Évát elküldtük ezekkel az autogramosztásra. Tettem bele egy rövid levelet, amiben megírtam a címet, ahol lakunk.

SoRa-val elmentünk bevásárolni a másnapi ebédhez, mindenből jó sokat kellett venni, mert ezek a fiúk aztán tudtak enni. Sütöttünk kétféle süteményt, meg egy kis sósat, lázasan készültünk a holnapi találkozóra.


A srácoknak tehát van terve, miszerint a turné végére együtt lesznek a lányokkal. És a lányoknak is van, hogy meghívják a nagynénihez a komplett bandát. Az autogramosztáson vajon mi lesz majd .... ?

 ?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Széjjeltépett szerelemWhere stories live. Discover now