Chapter 5

5.3K 224 0
                                    

Mereka semua memasuki bilik tersebut Anina melihat bilik tersebut dengan rasa takut yang menyelubungi diri.

Darah di merata-rata tempat. Kelihatan seorang lelaki muda telah diikat. Itu yang semakin membuatkan dia takut.

"Amelia, a-aku nak keluarlah." Ucap Anina. Dia memeluk lengan Amelia.

Amelia menoleh ke arah Anina yang sangat takut. Takut betul minah ni. Lengannya yang dipeluk direntap kasar.

"Kalau kau takut, kau duduk luar sajalah. Aku tak nak kau pengsan dekat sini pula. Aqilah, kau tengok-tengokkan Anina." Arah Amelia dingin.

Aqilah mengangguk. Mereka menuju ke arah pintu keluar. The Blackrose menatap kepergian Anina dan Aqilah.

Amelia kembali memandang lelaki tersebut dan berjalan ke arah ketua The Killers sambil membawa pisau kesayangannya.

"Sekarang aku akan seksa kau sampai aku puas." Ucap Amelia. Matanya bertukar merah kehitaman.

Lelaki itu meronta-ronta untuk dilepaskan tetapi, tidak boleh kerana mulutnya telah disumbat kain.

"Oh, kesian.. Tak boleh cakap, ya? Tak seronoklah kalau tak dengar kau meringis sakit, betul tak?" Ucap Amelia. Dia tertawa.

Amelia menarik keluar kain tersebut dan mendekatkan wajahnya ke arah wajah lelaki itu. Lelaki itu menatapnya tajam.

Tsk..
Tsk..
Tsk..

Tiga tusukan di perut lelaki tersebut. Amelia terbeliak mata kerana terkejut. Badannya terundur saat tersedar.

"So-sorry.. A-aku tak sengaja! Maaf.." Ucap Amelia. Wajahnya berubah sedih melihat lelaki itu.

Lelaki itu hanya mampu mengerang kesakitan. Perutnya sangat sakit akibat tusukan tersebut yang begitu tajam.

"Kenapa? Sakit ya? Kesian kau.." Ucap Amelia ke arah lelaki itu.

Amelia mengambil kerusi kayu yang berdekatan. Dia memukul kepala lelaki itu dengan kerusi tersebut.

Pukulan itu membuatkan kepala lelaki itu terteleng ke kiri. Amelia menghembus nafasnya. Dia tidak boleh membiarkan sisi gelapnya mengendali dirinya.

'Maaf, Iman. Biarkan sisi gelap aku kendalikan diri aku. Tapi, aku tak boleh janji ini kali terakhirnya." Monolog Amelia di dalam hati.

"Mati kau!" Jerit Amelia. Dia tidak boleh mengendali dirinya lagi.

Amelia mencapai kapak diatas meja dan menetak kepala lelaki itu beberapa kali. Pipinya dibasahi oleh air matanya.

"Aku benci kau! Sampai mati! Argh!" Pekik Amelia. Tangannya tidak henti menetak kepala lelaki tersebut.

Kemudian, tangannga kini mencapai pistol. Seluruh anggota lelaki itu ditembak beberap kali. Lalu badan lelaki tersebut disepak dan dipijak beberapa kali.

Dengan sekuat hati, Amelia menyepak tubuh badan yang tidak bernyawa itu. Tubuh badan Amelia menjadi longlai dan hampir sahaja dijatuh. Tetapi, sempat disambut oleh Eric dan Fariz.

"To-tolong campak bangkai ni dalam sangka anjing, tolong.." Ucap Amelia lemah.

"Ba-baik, queen." Jawab Mikael.

C | My Luv Is MAFIAWhere stories live. Discover now