Otvorila som ju. Naskytol sa mi pohľad na akúsi látku. Určite to budú tie šaty ako spomínal. Vybrala som ich. Látka na prvý dotyk bola veľmi príjemná. Rozhodla som sa, že si ich rovno vyskúšam, aby som ich mohla ohodnotiť.
Šaty mi na postave sedeli perfektne. Neboli nejaké škaredé, práveže sa mi páčili, no boli troška vyzývavé. Aspoň pre mňa.Keď sa tak zamýšľam, budú to vlastne moje prvé šaty, ktoré oficiálne niekde využijem. Niežeby som žiadne šaty predtým vo svojom šatníku nemala, ale nikdy som ich nevyužila, nemala som kde.
Rozhodla som sa, že pôjdem za ním, keďže nemám v pláne si ich obliecť. Nechcem pútať pozornosť všetkých ľudí. Tie ich pohľady si viem predstaviť... Už si viem aj predstaviť, ako si budú myslieť, že mám niečo so starcom. No díky, ale nie... Akože nevravím, že je nejaký škaredý. Práveže je aj sympatický, aj keď si myslím, že na prvý pohľad nie. Má vyšportovanú postavu. Niežeby som mu ju videla, ale šak vidím čo sa mu rysuje pod tou košeľou. Je bohatý, má pekného ochrankára,... a je to proste chlap v najlepších rokoch. Ale ja nie som na starých, takže ho prenechávam niekomu inému. A zaujímalo by ma, že keď už má aj toho syna, že kde má manželku.
Tak som sa teda vybrala za ním. Zaklopala som na jeho kanceláriu, keďže som si myslela, že bude tam ako vždy. Ale ani po piatich minútach mi nik neotváral. Tak som sa rozhodla, že pôjdem pozrieť do jeho spálne. Ako samozrejmosť, som zaklopala aj tam. O pár sekúnd mi otvoril v celej svojej kráse (no dobre, krása ako krása).
"Aaa, Emily, prišla si ma pozrieť?" povedal to s tým jeho typickým "zvodným" hlasom.
"Tie šaty, sú pre mňa moc vyzývavé" odpovedala som, aj keď nie na jeho otázku.
"Poď ďalej"
Vošla som dnu, aj keď som nemala v pláne sa uňho nejak dlho zdržať.
"Takže s nimi nie si spokojná? Nepáčia sa ti?"
"Páčiť sa mi páčia, len ten výstrih. Nechcem aby sa na mňa ľudia pozerali ako na nejakú štetku" povedala som mu to na rovinu.
"Myslíš si, že na tej párty bude nejaká žena, ktorá bude viac zahalená než ty? Poznám ich až priveľmi dobre, chcú zapôsobiť na môjho syna a snáď ty nechceš byť výnimka a neukázať svoju peknú postavu"
Nevedela som čo mu mám nato povedať. Vedela som, že na tú párty prídu zbohatlícky ľudia v drahých a elegantných oblekoch, a šatách. A ako už povedal, aj som si myslela, že väčšina tých žien čo prídu, budú oblečené ešte vyzývavejšie ako ja, už len kvôli jeho synovi. Musí to byť potom fakt veľmi sexy boy, keďže sa Amber nad ním tak roztápala. Takže musím aj ja nejak zapôsobiť a rozhodla som sa, že to v tých šatách nejak prežijem. Predsa je to len jeden deň.
"Ak je to všetko čo si chcela môžeš ísť, ale ak chceš môžeš aj kľudne zostať, nevyháňam ťa" prehovoril po chvíľke ticha.
"Áno, už pôjdem. Tak dobrú noc, pán Carter"
"Dobrú noc, Emily" započula som ešte jeho hlas keď som vychádzala z dverí. Potichu som ich zavrela a pobrala sa do izby...
🖤 takto neskoro, ale museli sme ju pridať 🖤😀
YOU ARE READING
Prečo ja?!
ActionEmily je 17 ročné dievča. Nemá súrodencov ani kamarátov, ktorých jej zakazovali rodičia. Čo sa stane po hádke s rodičmi keď újde z domu?