32. Konečne

2.7K 100 5
                                    

Od oslavy a bozku s Lucasom ubehli už dva týždne. Za celý čas sme sa ani nestretli, nevideli. Vraj musel kdesi súrne pracovne odcestovať, no myslím si, že je to aj kvôli mne. Čudovala som sa, že Bethany nešla s ním, pretože ona musí byť všade kde on. A okrem Lucasa som dva týždne nevidela ani Zacka. Bohvie kde ho pojalo, možno šiel s Lucasom na tú služobku.

Keď vtedy večer všetci hostia odchádzali, videla som ako Lucasove auto zaparkovalo pred vilou. Musel kdesi vtedy odísť. Keď prechádzal cez dvor smerom do domu a stretli sa nám pohľady, chcela som ísť za ním. No vedela som, že to nechcel, tak som to radšej nechala tak.

Z POHĽADU LUCASA

Už dva týždne som v Amsterdame kvôli jednému obchodu, ktorý ma vôbec ani nezaujíma, no prišlo mi to vhod aby som si utriedil myšlienky.

Od toho bozku som sa s ňou nevidel. To čo mi povedala ma ranilo. No samozrejme som to nechcel dať najavo, aj keď si myslím, že to bolo dosť vidno. A potom som odtiaľ odišiel. Viem, bolo to možno zbabelé ale zarazila ma jej reakcia. Potom som už viac nechcel byť v jej prítomnosti a ani v prítomnosti ostatných, tak som jednoducho nasadol do auta a odišiel.

Z POHĽADU EMILY

Za tie dva týždne sa toho udialo celkom dosť. Včera som napríklad dostala vlastnú izbu. Bola som taká rada, že ma Amber už nebude zhadzovať  večer z postele, hah. A ešte lepšie je, že mám konečne aj vlastnú kúpeľňu. Všetko v izbe bolo moderne vybavené, ešte modernejšie než v tej predošlej a to je už čo povedať. No proste luxus, na ktorý som bola zvyknutá.

V izbe boli ešte jedny ďalšie dvere. Boli biele obrovské, dvojkrídlové s matným sklom. Otvorila som ich a naskytol sa mi prenádherný pohľad na šatník. Bolo tam oblečenie všetkého druhu, od športového až po elegantné. Kabelky. Topánky, od tenisiek až po lodičky. A ešte ooobrovské zrkadlo.

Mala som pocit, že ani nie som vo svojej izbe.

💆‍♀️💜

Prečo ja?!Where stories live. Discover now