17. Objatie

3.3K 117 1
                                    

Rýchlo som vybehla zo sály a bežala po chodbe smerom do izby. No kohosi hlas ma zastavil.

"Hej, Emily, počkaj!" zakričal na mňa. Obzrela som sa a bol to Zack.

Práve som nemala chuť sa s nikým rozprávať, no dobre, možno jedine s Amber, ale som rada, že ho vidím konečne po dlhej dobe.

Zastala som na mieste a on pomaly dobehol ku mne.

"Si v poriadku?"

"Nemala by som byť?" viem, som troška k nemu hnusná.

"Môžem ísť s tebou?"

"Chcem byť sama, prepáč"

"Dobre, chápem. Ale kebyže si to rozmyslíš, tak príď za mnou" a usmial sa na mňa. Bolo vidno, že mi chce zdvihnúť náladu.

Musela som sa uchechtnúť, bol veľmi zlatý.

"Také ponuky sa neodmietajú"

"Môžem ťa ešte objať? ...aby ti bolo lepšie"

"Môžeš"

Potom roztvoril svoju veľkú náruč a ja som sa mu do nej hodila. No dobre, hodila ako hodila. Veď chápeme sa, nie?

Chvíľku sme sa objímali ale potom som to už musela prerušiť. Nechcela som aby nás tu niekto našiel. A normálne sa čudujem, že to hovädo ešte za mnou nedošlo sa ospravedlniť. Ale tak ja sa mu doprosovať nebudem. A dobre, že neprišiel. Lebo by som sa s ním aj tak nechcela rozprávať.

Už sme sa len rozlúčili a ja som šla do izby.

Keď som vošla do izby počula som zvuky z kúpeľne.

"Amber?" zakričala som na ňu. Pomaly sa otvorili dvere a z nich vykukla ona.
"Čo ty tu robíš? Nemala by si obsluhovať?"

"Nemala by si byť dole pri starcovi?"

"Nemám teraz náladu... na nikoho"

"A to už prečo?" celá vyšla z kúpeľne a sadla si ku mne na posteľ "stalo sa niečo?"

Povedala som jej všetko čo sa dole odohralo. Ako som sa zoznámila s jeho dvoma milými dcérami, s jeho sexy synom a jeho namyslenou, arogantnou a ešte neviem akou priateľkou. Taktiež som jej nezabudla povedať o tom ako ma starec nazval pred jeho synom a zároveň to počuli všetci ostatní.

"Akože čo si on myslí? To bolo od neho veľmi ponížujúce" potom ma silno objala. Chvíľku sme len tak mlčali a zostali v objatí.
"Neboj, ty to zvládneš. Radila by som sa ti od neho držať čo najďalej, aj keď viem, že to nebude možné. Proste sa s ním porozprávaš o tom všetkom, že čo to akože malo znamenať a určite sa to vyrieši. Možno bol len kúsok opitý a trošku mu v tej jeho starej gebeni preskočilo"

Musela som sa nad jej poznámkou zasmiať.

"Podľa mňa to nemá význam a už ma to tu vôbec nebaví... Som rozhodnutá, že budem robiť všetko pre to, aby som sa odtiaľto dostala preč. A to čo najrýchlejšie..."


Ste srdiečka 😍

Prečo ja?!Where stories live. Discover now