36. Total brutal

2.4K 99 3
                                    

Keď mi vysvetlil o čo sa jedná, podal mi zo zadnej sedačky veci. Boli to legíny, tielko a mikina, všetko samozrejme v čiernej farbe.

"Prezleč sa" prikázal mi a načiahol sa po ďalšie veci, pravdepodobne určené jemu.

"Ehmm... Kde?"

"No asi tu"

"Pred tebou??"

"Máš na výber?" povedal s úškrnom a rozopínal si gombíky na košeli.

"Môžem ísť aspoň dozadu?" alebo do kufra aby si ma nevidel, pomyslela som si.

V tom sme sa naraz pozreli na zadné sedačky.

"To asi nepôjde" povedal Lucas a uchechtol sa.

Na zadných sedačkách boli poukladané veci, ako napríklad veľký piknikový košík, deka a ešte akási veľká krabica. Ako nechápem prečo to nemohol dať do kufra ale to už je jedno.

"Okej" povzdychla som si. "Tak sa aspoň otoč"

Len prevrátil očami a nakoniec sa otočil.


"Dobre, môžeš" mikina mi bola síce trošku väčšia, no zato prenádherne voňala. Určite to bola jeho mikina, pretože to bola pánska vôňa. Akožee, mohol by mi ju potom aj nechať, nenahnevala by som sa.

Už mi len podal kuklu, ktorú som si hneď nasadila a vyšli sme von z auta. Cítila som sa úplne ako vo filme. Vyzerali sme total brutal, ako taký mafiánsky pár.

"Poviem ti, toto bude to najlepšie dobrodružstvo v mojom živote!"




Krátka časť ale nabudúce čakajte omnoho dlhšiuuu 😏 bude to dobrodružstvo, aspoň pre nás 😛😂

Prečo ja?!Where stories live. Discover now