28. Provokácia

3K 103 2
                                    

Práve sedím u Lucy a rozhliadam sa po jej izbe. Je prekrásna. Veľkosťou podobná tej mojej. No a ten veľký balkón, z ktorého je krásne vidieť na záhradu. Wow, tu by sa pekne pozeral západ slnka.

Akurát si musela ešte kdesi na chvíľku odbehnúť, kým sme ešte nezačali

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Akurát si musela ešte kdesi na chvíľku odbehnúť, kým sme ešte nezačali. Dohodli sme sa tak, že nebudeme nič extra vymýšľať. Teda my nebudeme nič robiť. Nieže by sa nám nechcelo, ale objednáme nejaké detské aktivity, stánky a myslím, že to bude fajn.

Kým bola preč ma napadlo tooľko vecí.

"Už som tu" zadychčaná prišla do izby a ľahla si na posteľ.

"To kde si bola keď tak fučíš"

"Ale vieš čo, hentí neschopníci čosi potrebovali poradiť s vínom, tak som im bola narýchlo pomôcť. Ale poviem ti, z pivnice, hore po schodoch až sem vyjsť je hrozné"

"A ty si až taký odborník na vína?"

Zasmiala sa.
"Nie, ale máme to tam vynovené a kým sa tam z orientujú, tak im to troška trvá. Otcovi prišli nové vína a nemal ich kde dať, tak ostávalo jedine ju zväčšiť. Je to dá sa povedať veľký zberateľ. A to nie len vína... No, a už si nad dačím rozmýšľala?"

"Po ceste ako som šla k tebe, ma napadol stánok so zmrzlinou. Deti by boli určite šťastné. A teraz keď je teplo, na osvieženie by padlo"

"To je skvelý nápad. Ale bude to zmrzlinár, hlavne pekný. Ženu tam nechcem" nad jej poznámkou som sa musela zasmiať. Myslí ona aj na dačo iné ako na chlapov?

Takto sme si každý nápad zapísali, no a potom obvolávali ľuďom. Najhoršie bolo na tom to, keď už bolo niektoré obsadené alebo mali voľno. Čiže sme museli zháňať ďalších. Našťastie sme všetko povybavovali a objednali. Niektorí boli veľmi nahnevaní, že prečo voláme iba teraz, keď oslava je už zajtra. No nakoniec sme sa dáko dohodli, samozrejme sme kvôli tomu museli aj cenu zvýšiť. Ale myslím si, že peniaze v tejto rodine nebudú problém.

Ako sme už spomínali, objednali sme ten stánok so zmrzlinou. Zdvihla nám to žena, no a to by nebola Lucy, kebyže jej nepovedala, že chce aby za tým stánkom bol muž. Taktiež im zato ponúkla aj vyššiu sumu. Pani alebo slečna s tým súhlasila a len sa na nej do telefónu zasmiala. Ja som sa vedľa nej tiež smiala.

Ďalšie čo bolo na ozname, bol stánok s donutmy. Každý si môže zobrať koľko chce a zároveň si ho aj môže ozdobiť podľa svojich predstáv.

Vopred sa ma nepýtajte, ktorá z nás čo, ktoré vymyslela. Ona mala dáky nápad, ten sme spojili s mojim a tak to šlo, takže to bola naša taktika.

Ďalší stánok bol s muffinmy, tie si tiež každý môže ozdobiť podľa seba. Potom tam bude stánok so sendvičmi a nátierkami, aby tam bolo aj niečo slané. Taktiež tam bude aj čokoládová fontána, mňam. Objednali sme aj bar pre deti, bude sa tam podávať detské šampanské, rôzne nápoje a všeličo na pitie, no žiadny alkohol. Ale samozrejme aj dospelý tam budú mať bar, no to už my nemáme na starosti.

Prečo ja?!Where stories live. Discover now