48. "Ale šéfkooo..."

1.2K 54 12
                                    

Na stole stála Emily s fľašou vodky v ruke a liala jej obsah do seba. Popritom aj tancovala. Všetci na okolo ju povzbudzovali.

Pach alkoholu a cigariet mi silno udrel do nosa.

Podišiel som ku reprákom a vypol ich. Všetky oči sa upriamili rovno na mňa. Nastalo hrobové ticho, no Emily si pohmkávala pesničku. Až po hodnej chvíli si uvedomila, že všetci stíchli a začala sa obzerať okolo seba. Keď ma videla, doširoka sa usmiala.

"Mateooo! Ty môj väzniteľ!" povedala a trošku sa pri tom zapotácala, až som si myslel, že spadne. No ona sa zachytila o hlavu jedného z ochrankárov a začala sa trepať dolu zo stola.

"Ale šéfkooo...veď..."

"Ty láskavo drž hubu, Elijah! Ste vy normálni?! Prečo vonku nikto nestráži?"

"Ale šéfkooo..." Emily začala napodobňovať Elijaha.
"Nebuď taký suchár. Poď si s nami vypiť" povedala a vopchala mi pod nos fľašku.

Fľašku som jej z rúk zobral a nasmeroval nahnevaný pohľad na ostatných.

"Keď vytriezvete, tak si to s vami vybavím!" schmatol som Emily za ruku a ťahal smerom ku schodom.

"Au! Veď kľuuud" nesral som sa s ňou a zobral som ju na ruky.
"Adios amigooos!" zakričala im na rozlúčku.

Po ceste do jej izby ju poriadne naplo, až som si myslel, že to vyklopí rovno na mňa a jediná najbližšia izba bola práve moja.

Rýchlo som ju zaniesol do kúpeľne a pri záchode som jej podržal vlasy. Musím povedať, že ich mala veľmi hebké.

S menšími obavami som ju nechal v kúpeľni a išiel som po veci do svojho šatníka. Zobral som čisté biele tričko, no keď som sa vrátil späť, už tam nebola.

Spokojne si ležala v mojej posteli.

S povzdychom som sa k nej vybral a pomaly jej začal vyzliekať tričko a kraťasy. Chvíľu sa na mňa zapozerala a potom znova zaspala.

Rýchlo som jej natiahol tričko a prikryl ju, lebo ma pohľad na ňu dráždil.

Celý rozhorúčený som vošiel do sprchy. Pustil som si ľadovú vodu, aby som sa trocha schladil a prebral z myšlienok.

Keď som sa vrátil do izby, Emily bola rozvalená cez celú posteľ. Musel som sa uchechtnúť. Pomaly som pristúpil k posteli a jemne ju posunul nabok. Moc to nepomohlo, pretože keď som si ľahol, ona sa otočila a prehodila si ruku aj nohu cezo mňa.

Tak toto bude ťažká noc.


😏

Ps: Kto si nespomína 👆🏼hore Elijah

Prečo ja?!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora