34. Nápad

2.9K 110 9
                                    

Práve sedím ja, Amber a Genevieve u mňa v izbe. Genevieve je tiež slúžka, je vysoká, má dlhé čierne vlasy pozapletané do vrkôčikov a je afričanka, takže má tmavšiu pleť.

"Nechceš zostať na svojej starej pozícii? Medzi nami... slúžkami"

"Ver mi, radšej by som... No popravde už nemám asi ani na výber" najviac sa obávam čo všetko ma čaká, predsa len, sú to mafiáni.
"Však hlavu hore veď neodchádzam " pri pohľade na ich ksichty som sa musela zasmiať.

"Máš pravdu. Nerobme z toho drámu" povedala Genevieve.

"Súhlasím" prikývla Amber.
"A čo ideš teraz robiť? Predpokladám, že s prácou si už na dnes skončila"

"V podstate áno, no dnes mám veľmi dôležité stretnutie" obidve sa na mňa začudovane pozreli, no ja som mala stále vážnu tvár.

"Lucas?" povedali jednohlasne. Čakala som, že im napadne práve on.

"Možno?"

"Tak áno či nie?"

"No jasné......že nie. Veď je preč"

"Zack?"

"Toho ani neviem kde pojalo"

"Tak kto to teda je?" bola celkom sranda sa pozerať na ich zmätené tváre.

"Dnes, o piatej, mám totižto čajové posedenie na terase, na ktoré má pozvala Alice" aj pri tomto som zachovala vážnu tvár, ony sa začali smiať. Už som to nemohla ani ja vydržať, tak som tiež vybuchla do smiechu. 

"To je aké zlaté"

"A vraj tam budú aj ďalší hostia, s ktorými ma zoznámi"

"Tým myslela plyšákov alebo koho?"

"No jasné, že hej. Veď koho iného. Je to len dieťa" povedala Amber.

"Ale najroztomilejšie"



Už bolo pomaly 5 hodín, tak som sa vybrala na terasu aby som nemeškala. Keď som tam prišla, Alice už pohodlne sedela a vedľa nej stál Damian (keby dakto zabudol, tak je to ochrankár).

"Ahojte"

"No čau kočka. Konečne sa vidíme. Po dlhom čase" jeho pozdrav som odignorovala.

"Ahoj, Emily. Už som ťa očakávala. Som rada, že si prijala moje pozvanie a prišla si" fuuh, vyzeralo to ako keby to mala predpripravené ale bola veľmi zlatá. Nečakala som takéto privítanie.
"Máš veľmi pekné šaty" až teraz som si všimla, že sme si zladili outfity. Mala úplne podobné šaty ako ja a to prisahám, že sme sa nedohodli.

"Ďakujem pekne! Tebe pristanú viac" podišla ku mne a objala ma.

"Ďakujem pekne! Tebe pristanú viac" podišla ku mne a objala ma

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Prečo ja?!Where stories live. Discover now