14. Milé prekvapenie

3.4K 119 1
                                    

Po asi hodinovom zoznamovaní som si musela ísť konečne sadnúť. Zoznámil ma minimálne s polovicou sály. Medzi nich patril napríklad starcov brat George, približne v jeho rokoch, ktorý sa ku mne správal veľmi milo a už od začiatku mi bol veľmi sympatický. Ostatok boli buď tiež rodinní príbuzní alebo jeho obchodní partneri.

"Nevládzem. Dúfam, že to boli všetci"

"Toto bol len začiatok" odpovedal pobavene.

"A načo mi je vlastne toto zoznamovanie. Veď aj tak zajtra bude všetko tak, ako predtým"

Chcel niečo k tomu povedať ale v tom k nám prišli akési dievčatá. Jedno bolo okolo môjho veku a to druhé mohlo mať tak štyri roky.

"Ahoj ocii" a hodila sa mu okolo krku.

"Čaauu tatušooo" povedalo to malé a urobilo to isté. Takže má aj dcéry, dobre vedieť.

"Ahojte zlatíčka moje"

Keď sa od neho odtiahli, chvíľku na mňa s úsmevom pozerali a potom prehovorila tá malá.

"Tatoo? Kto je too?"

"Zlatíčko, toto je Emily" odpovedal jej.

Hneď sa rozbehla ku mne a nastavila mi tú jej maličkú ručičku.

"Ahooj, ja šom Alice. Budeme kamoškyy?"

"Ahoj Alice, bude mi cťou"

V tom sa otočila na starca a povedala "Očoo, mám novú kamoškuu" a začala poskakovať na mieste.

Všetci sme sa na ňu pozerali a zabávali sa. Bola veľmi zlatá.

"Lucy, budeš taká dobrá a zoberieš Emily nech sa trochu zabaví? Môžete sa viac spoznať" povedal starec.
Už sme odchádzali keď ešte doplnil "Ale do hodiny mi ju vráť, chcel by som ju ešte s niekým zoznámiť" ona len prikývla a spolu s Alice ma ťahala do davu ľudí.

Obidve začali tancovať len ja som nevedela čo mám robiť, predsa že som ešte nikdy netancovala.

"Emilyy, veď tančuuj" zakričala na mňa Alice.

Povedala som si, že to skúsim. Nebudem tam predsa stáť ako stĺp.

Poviem Vám, nechcem sa chváliť, ale šlo mi to parádne, aj Alice ma pochválila.

"Ináč ja som Lucy" podávala mi ruku počas tanca a usmiala sa na mňa.

"Emily" s radosťou som ju prijala a úsmev som jej opätovala.

(Lucy)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Lucy)

(Alice)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Alice)

Po asi pól hodinke tancovania sme si išli konečne sadnúť na akýsi gauč v rohu. To tancovanie ma poriadne vyšťavilo.
A ešte aby som Vám nezabudla povedať, počas tancovania som zistila, že ma niekto sleduje. Bol to chalan, veľmi pekný a mohol byť cca v mojom veku. Vždy keď sa nám stretli pohľady, čo bolo asi dvakrát, pretože som sa nechcela naňho furt pozerať, som sa naňho len usmiala a ďalej sa venovala Alice a Lucy. Vždy mi úsmev opätoval, no zlatý, nie?

"Poviem ti Emily, tancuješ skvele. Si videla tie pohľady?" oznámila mi Lucy.

"Tak nato, že tancujem dá sa povedať po prvýkrat, tak mi to šlo dobre. Ale neberme to ako keby som sa chválila, to nie" a spolu sme sa zasmiali.

Chvíľku sme sa ešte smiali a potom nás prerušila Alice "Emilyy? Vješ o tom, že mi šme boui na Baui? Aj Lušy tam boua, šak?"

"A páčilo sa ti tam?" opýtala som sa jej.

"Bouo tam kjasne. Aj ma špálilo, kukni" a ukázala mi ruku "ani kjém by ti tam nepomohol"

Potom sme sa ešte asi 15 minút rozprávali, no ja som už pomaly musela ísť za starcom. Som ja len zvedavá, s kým ma to zasa chce zoznamovať.

"Baby, tak ja už budem musieť ísť. Bolo mi s vami super"

"Aj nám. Dúfam, že sa ešte dakedy stretneme, keďže sme už kamošky" objala ma Lucy.

"V to dúfam aj ja. Budem veľmi rada ak sa ešte stretneme a pokecáme spolu. Alebo poprípade zatancujeme"

"Aj moja ši kamoška, šak Emily" spýtala sa ma Alice a tiež ma silno objala.

"Samozrejme zlatíčko"

Postavila som sa z gauča, jemne odkývala a pobrala sa za ním. Už z diaľky som videla, že pri ňom niekto stojí. Bola tam akási žena a muž, no nevidela som im do tváre, keďže mi boli otočení chrbtom...




Máme tu konečne ďalšiu čaasť 😎 prajeme príjemné čítanie 💖
PS: písať v "detskom jazyku" je ťažké, berte to zo srandy 😃

Prečo ja?!Where stories live. Discover now