No a máme tu sobotu. Ráno museli všetky slúžky vstávať o hodinu skôr, aby pripravili ostatné veci a to čo nestihli včera.
Ja som mohla spať dokedy chcem. Zasa nie úplne dokedy chcem, ale chápeme sa. Rozhodla som sa, že si radšej pospím, lebo takúto príležitosť mám asi naposledy.
Bolo mi ich síce ľúto. Mohla som im aj pomôcť, ale tak včera som im pomáhala aj keď som nemusela. Teraz aby ste si o mne nemysleli zlé veci. Ja si len chcem konečne dlhšie pospať.
Vstala som okolo pól desiatej. Konečne som mala úsmev na perách. Aj keď neviem z čoho.
No hneď mi klesol keď som si spomenula čo ma dnes čaká. Síce to neni nejaká veľká vec, je to predsa len jeden posraný deň, okolo ktorého ja robím veľkú vedu, nechápem prečo.Vyhrabala som sa spod periny a ponaťahovala sa. Potom som si to zamierila rovno do kúpeľne. Tam som si ako vždy spravila svoju rannú hygienu, no dnes som k tomu pridala aj vaňu. Napustila som si ju úplne do plna, pridala penu, ktorú som ani neviem akým zázrakom našla v skrinke a ponorila sa do vody. Tam som strávila približne hodinu. Tá vaňa ma nechcela pustiť, ale musela som ju opustiť. Vypustila som vodu, poutierala som sa a nechala som si voľne rozpustené mokré vlasy. Keď som vyšla z kúpeľne vybrala som si veci zo skrine. Šaty som rovnomerne prestrela na posteľ a lodičky som hodila ku posteli. V tom momente vošla do izby Amber.
"Ahoj, ideš ako na zavolanie" usmiala som sa na ňu.
"Už sa neviem dočkať"
Po približne hodinke sme boli hotové. Počas celého líčenia som sa ani raz nepozrela do zrkadla. Chcela som sa ale Amber ho radšej schovala. Ževraj to bude prekvapenie.
Konečne som sa mohla na seba pozrieť.
"Woow! Je to krásne, Amber. Nechcem sa chváliť ale musím ti povedať, že vyzerám úžasné" spolu sme sa zasmiali.
"Ani ja sa nechcem chváliť ale toto sa mi podarilo"
"Si veľmi šikovná"
Bola som veľmi prekvapená a spokojná s výsledkom. Nebolo to moc silné čo som aj chcela, pretože som nechcela moc pútať pozornosť s tým líčením, keďže už šaty sú dosť vyzývavé, takže Amber presne vedela čo chcem. Bolo to také precízne a veľmi nádherné. Bola som rada za takúto zmenu. Potom mi už len vyžehlila vlasy, doladila šperky a pomohla mi obliecť sa do šiat.
Zrazu ktosi zaklopal na dvere. Bola to Rose."Ahoj Emily, Carter odkazuje, že príde zachviľu po teba a ty Amber, poď somnou"
Amber sa ešte na mňa otočila a povedala "Dobre, tak ja idem a držím ti palce, zvládneš to" objala ma, usmial sa a potom obidve odišli.
O 10 minút nato ktosi znova zaklopal. Predpokladala som, že to bude starec. A mala som aj pravdu.
"Woow, vyzeráš okúzlujúco. Mám pocit, že mi ťa budú všetci závidieť. Teda myslím ako spoločnosť, samozrejme" uškrnul sa. Ešte raz to na mňa spraví a ja mu spravím novú omietku na tom jeho ksichte.
"Ďakujem, pán Carter. Ani vy nevyzeráte najhoršie"
Ešte chvíľu si ma do detailov celú prezeral a potom podišiel bližšie ku mne. Ponúkol mi rameno a ja som ho samozrejme musela prijať. Potom sme sa vybrali von z izby a smerovali ďalej dole po schodoch...
💎💎
STAI LEGGENDO
Prečo ja?!
AzioneEmily je 17 ročné dievča. Nemá súrodencov ani kamarátov, ktorých jej zakazovali rodičia. Čo sa stane po hádke s rodičmi keď újde z domu?