S konečným výsledkom Lucinej práce som bola nadmieru spokojná.
Keď bola aj ona hotová, tak sme sa pobrali dole do sály. Aj tak už bolo pól druhej a oslava sa začína o druhej.
Keď sme vošli do sály, všetko už bolo pomaly pripravené, dolaďovali sa už len malé detaily a donášali zákusky na táckach.
Rozhodli sme sa, že sa pôjdeme pozrieť aj na záhradu. Na záhrade už bolo všetko pripravené. Musím povedať, že to vyzeralo omnoho krajšie ako sme si predstavovali. V bazéne boli nafukovačky a okolo balóny, pomedzi stromy boli povešané lampióny a svetielka, stánky už boli postavené a za nimi stáli a pripravovali sa zamestnanci,...
Pri bazéne stáli Lucas s Bethany. Lucas mal na sebe pekný oblek, vyzeral v ňom naozaj šarmantne, no zato Beta... tá vyzerala ako keby šla do cirkusu. S Lucy sme podišli k nim.
"Čaute" pozdravili sme sa naraz. Obaja sa otočili.
"Fuuha kočky, vyzeráte úžasne..." chcel ešte niečo povedať, no Beta mu stupila opätkom na nohu.
"...no ty vyzeráš krajšie, miláčik" nad týmto som sa musela uchechtnúť, no Bethany si to všimla."Tak Emily, prezraď nám akej značky máš šaty?" nahodila povýšenecký tón.
Chcela som odpovedať, no Lucy ma predbehla...
"A ty? Budem hádať. Žeby značka cirkus?" bolo vidno, že Lucasovi mykalo kútikmi úst ako aj mne, no snažil sa zachovať vážnu tvár.
"To je drzosť!" a naštvane odpochodovala. Lucy jej ešte na rozlúčku zakývala...
Ahoojte ❤ sorko za krátku kapitolu, no máte tam aspoň viac obrázkov. Snáď sa vám bude páčiť 🔥 Ináč chcel by niekto ďalšiu kapitolu na venovanie? 👑
VOCÊ ESTÁ LENDO
Prečo ja?!
AçãoEmily je 17 ročné dievča. Nemá súrodencov ani kamarátov, ktorých jej zakazovali rodičia. Čo sa stane po hádke s rodičmi keď újde z domu?