Z POHĽADU STARCA
Už som zbadal ako chce Lucas reagovať, no momentálne som na to nemal náladu.
"Nechcem to teraz riešiť!"
"Uvedomuješ si kto je ten skurvysyn?!"
"Viem veľmi dobre kto to je..."
"Tak niečo rob!! Okamžite mu pošleš tie peniaze a idem po ňu!!!"
"Ukľudni sa, Lucas!"
"Tak ja mám byť kľudný?! Asi si fakt neuvedomuješ kto to je"
"Vieš dobre že sám..." zrazu sa rozrazili dvere a do kancelárie vošla Lucy a nevyzerala vôbec nadšene. Toto som vôbec nechcel aby sa stalo. Chcel som to hlavne pre ňu a pre Alice udržať v tajnosti, no čo som od toho očakával? Takáto informácia sa rýchlo dostane na povrch. Vedel som, že ju to zničí keď sa to dozvie, vedel som aký majú dobrý vzťah. A ešte keď nevie celú pravdu...
"Je to pravda otec?" povedala so slzami v očiach.
"No otec, je toto všetko pravda??" vedel som veľmi dobre na čo naráža.
"Ty láskavo mlč!! To ty za všetko môžeš! Je to tvoja vina, že sa toto stalo!" z jej uslzených očí zrazu sršal hnev.
"Tak moja?! Okay, priznávam, podieľam sa na tom aj ja ale väčšiu vinu z toho nesie otec!"
"Čo si to dovoľuješ?!" už som toho mal plné zuby.
"Veď to ty si si nezobral ochranku a spravil si to poza otcov chrbát! To tebe ukradli Emily! Kvôli tebe!" toľko hnevu som v nej ešte nevidel.
"No tak nech sa ti pochváli, otecko"
"S čím? O čo tu ide?... Čo tým Lucas myslí?" hnev sa v sekunde vyparil. Zato pozerala na mňa dosť zaskočene a s chladom v očiach. Vedel som, že to už dlhšie neutajím.
"Drž už hubu, Lucas!" naozaj som to nechcel teraz rozoberať ale ak bude Lucas s týmto pokračovať, tak budem musieť.
"Tak sa už priznaj!!"
"O ČO TU SAKRA IDE!!! VYSVETLÍ MI TO NIEKTO?!"
"No tak keď sa tu niekto nemá k slovu, tak ti to s radosťou oznámim ja..."
"Lucas, varujem ťa!"
"Oficiálne ti oznamujem, že Emily Monroe... teda Carter, je naša sestra"
Tamtadadaaa 🥳🧘🏽♀️
YOU ARE READING
Prečo ja?!
ActionEmily je 17 ročné dievča. Nemá súrodencov ani kamarátov, ktorých jej zakazovali rodičia. Čo sa stane po hádke s rodičmi keď újde z domu?