Z POHĽADU EMILY
Opäť som sa zobudila tam kde predtým. Na už spomínanom milovanom matraci v úplnej tme. Už by som ako tak poznala cestu ku dverám, no ako už viem, boli by zamknuté.
Kokoos, šak ja tu mám svetlo!
Pomaly som sa podoprela jednou rukou, pretože tá druhá nebola schopná spolupráce a postavila som sa. Na moje šťastie som veľmi rýchlo našla vypínač.
"Asi mi to zjedlo oči!" párkrát som zažmurkala a bolo v pohode.
Keď si to tak uvedomím, tak až teraz poprvýkrát som si obzrela celú izbu. Vlastne izbou sa to ani nedá nazvať. Biele ošúchané steny, betónová podlaha a matrac. Žiadne okno. Myslím, že potme to tu lepšie vyzeralo.
No teraz mi pohľad zablúdil k mojej ruke. Až teraz som si všimla, že mám sadru. No konečne sa chlapci uvedomili. Ale to by nebolo až tak zvláštne. Na nej bolo veľkým napísané "ELIJAH" a zospodu srdiečko. Musela som sa nad tým pousmiať, bolo to veľmi milé. No to ale neospravedlňuje ich chovanie!
Vrátila som sa späť na matrac a začala som si pohmkávať akúsi pesničku. Ani za svet som si nemohla spomenúť kde som ju počula. No teraz mi to bolo úplne jedno, pretože moja žiarovka začala štrajkovať. Toto sa mi nepáčilo.
A ako naschvál prestala svietiť. No už len toto mi chýbalo. Už som si aj začala zvykať na tú "krásnu izbu" a ona toto?
Ani keď som asi stokrát šťukla vypínač, nezasvietila sa. Čo som mohla očakávať, hah.
"Haloo?? Je tam niekto?" nahodila som môj kamarátsky tón. Samozrejme nikto sa neozýval.
"Ako ja viem, že tam niekto je, tak sa nerob nedostupným, okej?.... Jaa len, že moja žiarovka práve dobojovala, tak že či nemáte...""Nie!" odpovedal s mužným hrubým hlasom.
"Šak ook, som sa len pýtala"
Po pár minútach, možno piatich, šiestich... alebo nakoniec asi iba dvoch ma to ticho prestalo baviť. Najnudnejšie minúty môjho života. Tak keď sa už on nemá k slovu...
"What doesn't kill you makes you stronger,
Stand a little taller,
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone,
What doesn't kill you...""Prestaň s tým!"
"Please don't stop the music,
Please don't stopt the music,
Please don't stop the music,...""Prestáva ma to baviť!"
"But really I would rather be at home all by myself
Not in this room with people who don't even care about my well being
I don't dance, don't ask
I don't need a boyfriend
So you can go back, please enjoy your party
I'll be here..."Už ho to asi prestávalo baviť, pretože udrel do dverí. To až tak hrozne spievam??
"You only say you love me when we're naked
When you're banging on my bedroom door..."Rozrazil silno dvere, dobre, že ma nimi neodpálil.
"Máš žiarovku?" nahodila som ten najkrajší úsmev aký môže dieťa nahodiť.
Myslela som si, že ma prišiel zhúkať ale on fakt doniesol žiarovku. Až mi to bolo divné. Do pár sekúnd bola vymenená. To ti je ale majster, pomyslela som si.
"And I said, oooh, I'm blinded by the lights..."
"Ani nepoďakuješ?" tentokrát už išiel na mňa s milším tónom.
"Thank you, next (next)
Thank you, next (next)
Thank you, next
I'm so fuckin' grateful for my žiarovka""Och bože, ty asi neprestaneš..."
"Oooh, I can't stop singing
Make it stop
Make it stop
Am I real or...""Ja ťa môžem rýchlo umlčať..."
"I see red, red, oh red..."
"Myslel som pásku, preboha" a vytiahol ju z bundy.
"Niee, veď mi nekaz náladu aspoň ty"
"Nato, že nevieš čo ťa možno ešte čaká, máš dobrú náladu"
"Look, if I call you bae,
You bae for the day,
Or bae for the night,
You not my...""Okej, odchádzam"
"Niee, veď počkaaj, kde sa ponáhľaš... Ty vieš moje meno, tak zo slušnosti by som mohla vedieť ja tvoje"
"To nepotrebuješ k životu"
Tak chlapec chce vyjednávať. Nahodila som psie oči, aj keď neviem či to tak vyzeralo ale to sa spýtajte jeho.
"Ben" noo tak ako vidím, tak to zabralo.
"Benny, darling, you're my bestfriend,
But there's a few things that you don't know of,...""Maj saa, Emily" už chcel zavrieť dvere, no zastavila som ho.
"Can you hear me screaming? Please don't leave me.
Hold on, I still want you
Come back, I still need you"No chápete? Myslela som si, že to zaberie, no on mi zabuchol dvere rovno pred nosom.
"Been? Si taam?" nepočula som vôbec nič, tak asi musel fakt odísť. On ma tu nechal? Ako vážne??
"Bennyyy?" to vyznelo jak keby som na psa volala.Nakoniec som to vzdala a chcela si ísť ľahnúť na matrac, no do miestnosti vošiel Ben a už ma ťahal preč.
No a ani nezhasol. Sa potom ani nečudujem, že mi žiarovka nejde.
(Ben)
Ahojtee 🤗 ak ste si nečítali tie texty pesničiek, tak prosím, spravte tak, pretože to veľmi nadväzuje na ten ich rozhovor a je to lepší zážitok z čítania 😌 ďakujemee za pochopenie! 💜
PS: ak by ste chceli názvy pesničiek, tak stačí len napísať 😉🤟🏼
(snažili sme sa dávať také známe pesničky).
YOU ARE READING
Prečo ja?!
ActionEmily je 17 ročné dievča. Nemá súrodencov ani kamarátov, ktorých jej zakazovali rodičia. Čo sa stane po hádke s rodičmi keď újde z domu?