Soğuk tüm vücuduma işliyordu, sanki kalbim gibi tüm vücudum taş kesmişti, hissediyordum ama hareket edemiyordum.
"Herşey benim suçumdu, herşey. Ben daha doğru düzgün bir anne bile olamazken nasıl başkasını suçlarım ki." Dedim çaresizlikle, tüm çaresizliğimi gökyüzüne haykırmak istiyordum ama gökyüzü bile benim çaresizliğimi duymak istemezcesine daha fazla yağıyordu, gürleyen gökle yerimden sıçradım. Her zaman şimşekten korkmuşumdur ama şimdi içimdeki acı o korkuyu bile hatırlatmıyordu.
Sol göğsüme vurup "k-koruyamadım, ben evladımı koruyamadım. O_o artık benim yüzümden hep yarım kalıcak v-ve bunun tek suçlusu benim." Gözlerimi kapattım. Miğdeme inen yumrukla "hepsi senin suçun," diye bağırdım boğazım acırcasına. Yere çöküp sessizce "hepsi senin suçun baba." Içimdeki acının tarifi yoktu. Her nefes alışımda bebeğimin yüzü aklıma geliyordu.
Miraç'ım benim yıkılmaz oğlum
Sana bu ismi verirken düşünemedim ki senin annenin çektiği acının bedeli olduğunu.Doktorun cümleleri hala kulaklarımda yankılanıyordu "annenin sol yumurtalığına aldığı hasar yüzünden oğlunuzun belden aşağısında yüzde 50'lik bir sorun olucak."
'Senin yüzünden' hayır, hızla başımı ellerimin arasına aldım. Zihnimde yankılanan sesle çığlık attım "HAYIR" 'hepsi senin yüzünden' " hayır, hayır sus yalvarırım sus." Dedim ağlayarak. Ama dinlemiyordu zihnim 'sen acizin tekisin kimseyi suçlamaya hakkın yok, sen daha kendi evladını koruyamıyorsun bile.' Derin nefes aldım "ben evladımı koruyabilirim onun hem bacakları olucam hemde koruyucusu, ona kendimi affettiricem" deyip kararlıkla düştüğüm yerden kalkıp arkama döndüm zihnimde yankılanan sesi duymazdan gelerek
"o her yıl kendini tanıdıkça senden ve bu dünyadan nefret edicek."
Oylayan ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim.
Sevildiğinizi unutmayın,
unutturmayın!Hesaplar
>zeynepinhikayeleri08
>zeynepgvn08
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMERA FERAM ☑
Teen Fiction▪︎TAMAMLANDI▪︎ Mutluluk neydi? Yani gerçek mutluluk? Baba sevgisi, aile sıcaklığı? Peki size bir soru. Size hiç kendi hayatınız için söz hakkı verildi mi? İşte bana verilmedi. Benim kaderimi onlar çizdi ve beni bir avuç sevgiyle uğurladılar yaşadığı...