15 yorum sonra yeni bölüm.
______________________Zeynep
Daha yeni daldığım uykudan hangisi bilmediğim çocuklardan birinin yine ağlamasıyla yüzümü buruşturdum.Gözlerimi açmaya bile yorgundum dirseğimle Asaf'a vurdum 'hımm' sesini duyduktan sonra " asaf çocuk ağlıyo nolur sen bak." dedim kısık çıkan sesimle.
Beni umursamadığını fark edince tekrar vuracakken yan tarafımdan gelen soğuklukla ve Asaf'ın homurtularıyla zaferle gülümsedim.
Biraz sonra susan çocuğumuzla Asaf, tekrar yatağa geldi ağlayan kesin Miraç'tı çünkü Menese olsa daha Asaf, kucağına aldığı an susardı. Kızımız biraz babacı da.
Belime sarılan ve beni çeken kolla Asaf' a döndüm. Az önce açılmayan gözlerim hızla açıldı.
Kendime engel olamayıp Asaf'ın yanaklarını sıktım.
Dudaklarımı büzüp "ayyy sen karına kıymayıp o güzel uykundan uyanıp çocuğumuzu mu uyuttun. Sen ne tatlı bir kocasın yaw" deyip kıkırdadım.
Asaf, kafasını çekip kaşlarını çattı "ulan yaptığım iyilikten tiksindirdin."
Deyip kafasını tekrar yastığa koydu.
kıkırdayıp kafamı Asaf'ın çelik gibi sert olan kaslı göğsüne koydum.
Elimle şekiller çizip "ama sen çok ponçik bir koca oldun Asaf ağa." dedim.
Adamı yaptığı iyilikten gerçektende soğuttum.
Asaf, Kafamı iyice göğsüne bastırıp konuşmamı engelledi "bana bak kadın bir daha böyle konuşursan yemin ederim ki o çocukların uyutmadığı gibi gece bende seni uyutmam." dedi sert çıkan sesiyle yutkunmamı sağladı.Bu adam çok pisti. Göğsüne vurup kızaran yanaklarımı görmemesi için "uykum var benim sus." dedim.
Asaf'ın gülme sesini duyunca daha fazla kızardım "ulan sabahtan beri susmayan sensin." dedi hayretle açılan gözlerimle asaf'a baktım "ne yani ben geveze mi oldum şimdi Asaf bey" dedim.
Asaf, kafa sallayınca hızla kollarından çıkıp kendi tarafıma geçtim.
Arkamı dönüp sustum . 1-2 dakika sonra tekrar belime sarılan kolla sinirle tutup çektim.
Asaf'ın "neyin tribi şimdi bu?" dediğini duyunca omuz silktim.
Konuşmiycam madem gevezeyim o zaman konuşmiyimda görsün.
Asaf'ın ofladığını duyunca gözlerimi kapattım "ulan ben senin tribine şimdi... Tövbe tövbe" dedikten sonra onunda bana arkasını döndüğünü hissettim.
Umursamadan kendimi uykunun en güzel kollarına bıraktım. Asaf'ın kolları kadar olmasada yapcak bişi yok bir kere tuttu inadım
Yazardan
Sabah çalan telefonla Asaf, sinirle elindeki yastığı kulağına bastırdı.
Sonunda susan telefonla derin nefes aldı. Başı fena halde ağrıyordu.
Uykusu kaçınca oflayıp elini şifonyerdeki telefonuna uzattı ekranı açtığında gördüğü saatle hızla yerinden kalktı saat 12.30'du.
Arayana baktığında sekreterinin 8 kez aradığını fark edince hızla yataktan kalktı.
Banyoya girip işlerini hallettikten sonra Koltuktaki takımını hızla üstüne geçirdi.
Saatini alacakken gördüğü notla kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMERA FERAM ☑
Teen Fiction▪︎TAMAMLANDI▪︎ Mutluluk neydi? Yani gerçek mutluluk? Baba sevgisi, aile sıcaklığı? Peki size bir soru. Size hiç kendi hayatınız için söz hakkı verildi mi? İşte bana verilmedi. Benim kaderimi onlar çizdi ve beni bir avuç sevgiyle uğurladılar yaşadığı...