Zeynep
Nasıl bir his biliyormusun?
Oda çok geniş ama sığamıyorsun,
Bak kapı orda ama çıkamıyorsun,
Pencere açık ama nefes alamıyorsun..
Cemal SüreyyaHayatımdaki tüm sevinçlerimi üzüntülerimi bir kalemde silen adama olan kırgınlığımı anlatamayacak kadar kırgındım, ne zaman bana mutluluğu bahşetse neden hemen arkasından elimden geri almaya çalışıyordu?
Asaf'ın amacını anlayamıyorum aslında suç benim, ona hiç bir şekilde karşı koyamamam. Onca olanlardan sonra bu olaya dur diyememem benim mi suçum?
Kader hep bana alay ederek mi geçicek yoksa bir gün bende mutlu olucak mıyım?
Banyoda yarım saat durduktan sonra çıktım. Buğumlanmış aynaya baktım elimle yüzeyeni temizledikten sonra öylece kendime baktım.
Gözlerim şişmişti hafifçe dudağıma dokundum parçalanmıştı. Asaf'tan dolayı değildi benim kendime olan nefretimdendi..
O gittikten sonra lifle dudaklarımı silmeye başladım ve olan karşımdaydı
Daha fazla bakmayıp köşedeki bornozu giydim. Vücudumu kuruladıktan sonra kıyafetlerimi giydim.
Banyodan çıkıp odaya geldiğimde Asaf'ın balkonda sigara içtiğini gördüm ilk kez sigarayla onu görüyorumdum.
Saçlarımı havluyla kurutup tam yatağa girecekken Asaf'ın da balkondan çıktığını gördüm. Başta bana bakmadı ama dudaklarımı fark edince kaşlarını çattı.
Tam bir şey diyecekken onu umursamadan hızla yatağa girdim.
Sesini duymak istemeyecek kadar kırgındım..
Sabah olmuştu yatakta gerinip biraz tavana baktıktan sonra duyduğum hışırtılarla Asaf'a baktım.
Üstünü giyiyordu. Aynadan benim uyandığımı görünce istifini bozmadan "kahvaltın birazdan gelicek iyice ye. Bir de akşam 8'e kadar hazır ol" kaşlarımı çatıp " nereye ve neden hazırlanıcam?" dedim.
Asaf derin nefes alıp "buraya iş için geldim dimi. Akşamda toplantım var ve seni odada yalnız bırakamam sende geliceksin."
Tam tekrar konuşucakken Asaf oflayıp " daha sus yeter vır vır ettiğin" deyip ceketini giydikten sonra son kez bana bakıp odadan çıktı.
Kahvaltım gelmişti karnımı iyice doyurdum. Saat 3'tü hiç üstümü değiştirmeden balkona çıktım.
Istanbul manzarası muhteşemdi yutkundum. Elimi büyüyen karnıma koydum 4 aylık olmuştu gülümsedim. Dertlerden dolayı fazla bebeğimle vakit geçiremiyordum.
Yatağa oturup karnımı okşamaya başladım. Anne olmak çok güzel bir duyguydu. caz. Hem bende seninle büyüycem. Seninle yürümeyi öğrenicem. Her tökezlediğimizde birbirimizin kolundan tutucaz izin vermiycez yere düşmeye.
Seninle daha da dikleşicem. Hani bir dal vardırya bükülür dikleşsin diye çubuk bağlarız işte sende benim çubuğum olucaksın. Dik durma sebebim olucaksın en büyük desteğim olucaksın. Seni çok seviyorum annem seni herşeyden çok seviyorum." Gözümden düşen bir damla yaşı son dakika tutup gülümsesim. Duvardaki saate baktığımda saatin 5 olduğunu gördüm. 2 saattir konuşuyorum resmen.
Hızla kalkıp gardolabı açtım. Asaf'ın önceden koyduğu elbiseye baktım. Siyah boydan düz ama hoş bir elbiseydi. Kolları uzundu kıskanç beyefendi resmen en kapalısını aramış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMERA FERAM ☑
Fiksi Remaja▪︎TAMAMLANDI▪︎ Mutluluk neydi? Yani gerçek mutluluk? Baba sevgisi, aile sıcaklığı? Peki size bir soru. Size hiç kendi hayatınız için söz hakkı verildi mi? İşte bana verilmedi. Benim kaderimi onlar çizdi ve beni bir avuç sevgiyle uğurladılar yaşadığı...