Išgirdau kažkokį tai keistą garsą panašų į pipsėjimą. Garsas nutilo ir po penkių minučių vėl pradėjo pipsėti.
Supratusi, kad čia mano žadintuvas, greitai pašokau iš lovos. Išjungusi jį apžvelgiau kambarį.
Atėnės lova buvo tuščia ir sujaukta, o Mariana vis dar tebemiegojo. Ant spintelės pastebėjau padėtą uniformą ir lapą. Pasiėmusi lapą supratau, kad čia buvo pamokų tvarkaraštis. Pirma pamoka buvo Medžiotojų ir antgamtinių būtybių istorija. Dievinau šitą pamoką, nes būtent tada pasakodavo iš kur mes kilome, dėl ko kildavo konfliktai dėl šeimų ir apie mūsų santykius su antgamtinėmis būtybėmis.
Džiaugdamasi, kad bus mano mėgstamiausia pamoka, atsikėliau iš lovos ir nuėjusi į vonią nusipriausiau.
Apsirengiau uniformą, kurią sudarė tamsiai mėlynas švarkelis ir tokios pat spalvos sijonas. Nužvelgiau save veidrodyje ir supratau, kad atrodau labai tamsiai. Mano rudi plaukai ir tokios pat spalvos akys dar labiau patamsino mano įvaizdį. Pamačiusi išlendant kelias baltas sruogas pasiėmiau plaukų segtuką ir susegiau jas taip, kad nesimatytų nei segtuko, nei baltų sruogų.
Žinojau, kad baltos sruogos atsiranda, jei sunaudoju didelį kiekį savo gebėjimų ir man to užteko. Per daug daugiau nesijaudinau iš kur jos, bet vis tiek stengiausi paslėpti jas nuo visų.
Pasiėmusi svarbiausius daiktus ir nieko nelaukusi išėjau iš kambario. Pažiūrėjusi dar kartą į savo tvarkaraštį pakartojau porą kartų mintyse kabineto skaičių ir pasukusi laiptų pusės link pradėjau ieškoti jo.
Suradusi reikiamą kabinetą įėjau į klasę. Klasėje jau sėdėjo labai daug mokinių ir niekas nekreipdamas į mane dėmėsio kalbėjosi toliau tarpusavyje. Pamačiusi priešpaskutiniame suole prie lango laisvą vietą nuėjau tos vietos link. Atsisėdusi ir pradėjusi žiūrėti į langą laukiau suskambančio skambučio.
Žvelgiau pro langą ir mačiau toli besidriekianti mišką, kuris atrodė, kad neturi pabaigos. Miškas vis dar buvo žalias ir visiškai nesiruošė keisti spalvų. Lauke buvo apsiniaukę, bet puikiai žinojau, kad lauke tvyrojo šiltas oras, nes šis rugsėjo mėnuo buvo labai šiltas ir rudenio mes vis dar nejutome.
Išgirdusi skambutį nusisukau nuo lango ir apžvelgiau mokinius, kurių dabar buvo daug daugiau nei prieš tai.
Pastebėjau priekyje sėdinčią Mariana su mergina, kurios ilgi pilki plaukai buvo supinti ant šono. Taip pat netoli jų sėdėjo Atėnė, kuri kalbėjo su vaikinu, kuris turėjo juodus kaip smala plaukus ir atsisukęs į Atėnę nusijuokė, taip išryškindamas duobutes savo veide.
Atsisukau į mokytoją, kuri atsistojusi nuo kėdės šiltai mums nusišypsojo. Ji buvo gan aukšta ir liekna. Raudoni plaukai buvo susukti į tvirtą kuodą, bet kelios sruogos vis tiek buvo išsprūdusios.
Jos riešai buvo atidengti, tad galėjau pamatyti ant jos rankos esančias tatuiruotes. Ant dešinės rankos esantis pentagramos piešinys bilojo apie raganą, o ant kairės pusės buvo lankas ir strėlė. Girdėjau, kad visi mokytojai, kurie nebuvo baigę akademijos, buvo apmokyti pagal sutrumpintą mokymosi programą ir taip gavo žymę, kuri parodė, jog jie yra baigę akademiją.
- Sveiki, mokiniai. Aš Venera Heistings ir vesiu jums Antgamtiniu būtybių ir medžiotojų istorijos pamoką. Ši pamoka bus privaloma jums visiems, bet tai yra jūsų sprendimas ar jums įdomu iš kur atsiradote, ar ne. Ir t... - nespėjus jai baigti sakinio staiga prasidarė klasės durys ir pro jas buvo įstumtas vaikinas. Jis šiek tiek susviravo nuo smūgio ir vos nenukrito. Paskui jį įėjo šviesiaplaukis vaikinas, kurį pažinojo visi. Kiekvienas iš mūšų žinojo, kad Otelas Alaras priklausai valdančiąjai šeimai ir yra kandidatas į vadovus.
YOU ARE READING
VENANDI. Pirma dalis (BAIGTA)
FantasyKiekvienas iš mūsų turime mums paskirtą pareigą ir privalome ją vykdyti, bet kas, jei paklusimas pareigai gali pražudyti tave patį? Aminata De Vil visada svajojo apie gyvenimą kitoje šeimoje, kur būtų turėjusi galimybę pasirinkti savo likimą. Tačiau...