Visų rūšių simboliai (išskyrūs apdovanotuosius) būna ant dešinio riešo. Apdovanotieji simbolį turi ant dešinio šono šonkaulio. Simboliai yra reikalingi tam, kad būtybės pagal tai galėtų atpažinti vieną kitą. Baigus bet kokiai būtybei Šv. Emiljano akademiją, ant jų kairio riešo atsiranda simbolis su lanku ir trijomis strėlėmis.
MEDŽIOTOJAI - tai žmonės, kurie medžioja antgamtinius padarus. Pagrindinis jų taikinys yra visos būtybės, kurios kelia grėsmę žmonijai. Medžiotojams atstovauja penkios kilmingos šeimos: Alarai, Silversai, De Vilai, Hantai ir Kolinsai. Alarai yra šeima, kuri valdo visus medžiotojus, o jų aukščiausias atstovas - Lijonas Alaras. Prieš daug metų vienas iš Alarų įsteigė Šventojo Emiljano akademiją, kurioje mokiniai buvo mokinami tapti medžiotojais. Ją privalo lankyti visi medžiotojų šeimos atstovai, bet yra ir tokių medžiotojų, kurie tokiais tapo dėl visai kitokių priežasčių, nors anksčiau gyveno įprastą žmonių gyvenimą.
STIPRYBĖS:
• puikiai valdo įvairius ginklus;
• yra puikūs kovotojai;
• gali gyventi žmonių civilizacijoje.
TRŪKUMAI:
• juos yra daug lengviau sužeisti ir nužudyti negu antgamtinę būtybę;
• nėra tokie greiti, vikrūs ir stiprūs kaip kitos būtybės;
• gyvenimo trukmė kaip įprasto žmogaus.
SIMBOLIS: medis.APDOVANOTIEJI - tai medžiotojai/žmonės turintys gebėjimų. Prieš daug metų raganos suteikė kai kuriems medžiotojams gebėjimų ir taip iš kartos į kartą dažniausiai medžiotojų šeimose gimsta vaikai su gebėjimais. Kartais pasitaiko, kad vaikas su gebėjimu gimsta paprastų žmonių šeimoje.
STIPRYBĖS:
• geba valdyti kokią nors galią, pavyzdžiui, skaityti mintis, sukelti kitiems skausmą, gydyti, valdyti daiktus mintimis;
• dėl valdomų gebėjimų juos yra sunkiau nužudyti negu įprastus žmones;
• gali gyventi žmonių civilizacijoje.
TRŪKUMAI:
• dėl gebėjimų, kai kurie apdovanotieji yra persekiojami antgamtinių būtybių;
• gyvenimo trukmė tokia pat kaip įprasto žmogaus(nebent dėl kai kurių valdomų gebėjimų pagalba gali nesenti).
SIMBOLIS: lotusas.
YOU ARE READING
VENANDI. Pirma dalis (BAIGTA)
FantasyKiekvienas iš mūsų turime mums paskirtą pareigą ir privalome ją vykdyti, bet kas, jei paklusimas pareigai gali pražudyti tave patį? Aminata De Vil visada svajojo apie gyvenimą kitoje šeimoje, kur būtų turėjusi galimybę pasirinkti savo likimą. Tačiau...