3

8.4K 275 58
                                    

— jesteś głodna? Robimy danie słodko kwaśne. — słyszę głos pani White, zaprzeczam a kobieta wychodzi z mojego pokoju.

Siedzę oparta o ścianę przy łóżku. Mogłabym jechać z Nicole nad morze, ale nie wiem czy chce naprawiać ten kontakt. Mam super znajomych i chciałam z nimi spędzić ten cudowny czas. Został mi tydzień aby się zastanowić, krótki tydzień.

 Został mi tydzień aby się zastanowić, krótki tydzień

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@StellaMoore uśmiech ❤️😄

@Cameron księżniczka moja☀️

@Edith ale d000paa

— dobra, skończył się dzień dziecka! — Eva rzuca się na moje łóżko, nie wiadomo skąd a zaraz po niej Edith.

Eva i Edith to moje dwie najlepsze przyjaciółki. Poznałam je dzięki Pani White i w nowej klasie.

Eva to śliczna, wysoka brunetka z ciemną karnacją. Jej ubrania i kosmetyki są z najwyższej półki tak samo jak i Edith.

Edith, trochę niższa od Evy ale też brunetka i też śliczna.

Zawsze mogę na nich polegać, tak samo jak na Cameronie.

— co dziś robimy? — pyta Edith robiąc sobie zdjęcia w lustrze mojej toaletki.

— kino? — odzywa się Eva która głowę opartą ma na moich nogach i bawi się kosmykami swoich włosów.

— było. — odpowiada zniechęcona Edith.

— a może klub? — odzywam się a dziewczyny się uśmiechają.

— tak! — krzyczy Edith i podchodzi do mojej szafy. — mogę jakąś sukienkę? Nie pójdę w spodniach.

— oczywiście.

SEND SMILE (2CZ SEND NUDES) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz