— wysiadam. — mówię stanowczo i odpinam pasy.
— rzeczy masz w bagażniku a my nie zatrzymamy się na środku autostrady — odpowiada Dylan podśmiechując pod nosem. Wywracam oczami i spoglądam na wpatrzonego się brunetka we mnie. Zapinam z powrotem pasy bezpieczeństwa i wzdycham głośno.
— jesteście okropni, Harrego miało nie być. To będą najgorsze wakacje. —bulwersuje się.
— Stell, nie przesadzaj. — odzywa się Nico na co pokazuje jej środkowy palec, co widzi w lusterku w samochodzie.
— nie przesadzaj? Mówiłaś że go nie będzie, jeszcze powiedzcie mi że Luke zaraz tu wsiądzie ze swoją lafiryndą! To dopiero będzie zabawa...
Nagle samochód zatrzymuje się na poboczu a ja się ogromnie uśmiecham.
Mogę wysiadać? Świetnie.
— no to pa. — mówię i kładę dłoń na klamkę aby otworzyć drzwi lecz Harry powstrzymuje mnie łapiąc mój łokieć i mówiąc krótkie nie.
Po tym odrazu przez moje oczy przeleciał obraz jak mnie bije, jak szarpie trzymając za łokieć i próbuje zdjąć moją sukienkę. Przez moje ciało przeleciało wspomnienie bólu fizycznego i psychicznego który wtedy doświadczyłam.
— nie dotykaj mnie. — mówię cicho i odrywam agresywnie dłoń z jego uścisku, do moich oczu podchodzą łzy lecz muszę je powstrzymać. Muszę być silna.
Nagle drzwi się otwierają a do środka wchodzi blondyn.
No kurwa.
— gdzie masz Alice? — pytam irytująco i przesuwam się w prawo aby zrobić mu miejsce.
— coś ty taka zła?
— nie interesuj się Luke.
Odpuszczam, bo wiem że mnie nie wypuszczą.
Do Edith, Eva
Nie chce tu być dziewczynyEdith
Komu wpierdolic?Eva
?Z głośnika samochodu zaczyna wydobywać się głośna muzyka która z każdą sekundą jest coraz glosniejsza.
Nicole się śmieje, co chwilę posyła buziaki w powietrzu Dylanowi i majstruje przy muzyce. Widząc wyraz twarzy Dylana, wiem że ta muzyka mu się nie podoba.
Harry co chwilę na mnie spogląda przygnębionym wzrokiem, lecz nie zaczyna rozmowy - nawet dobrze, bo nie mam zamiaru mu za żadne skarby odpowiadać.
Luke popija swoje piwo i podaje je Nicole żeby się napiła, dziewczyna z uśmiechem je zeruje i oddaje pustą butelkę na co Luke się lekko wkurwił ale machnął na to ręką.
A ja?
Siedzę między dwoma dupkami z naburmuszonym wyrazem twarzy i mam kurwa dość.
CZYTASZ
SEND SMILE (2CZ SEND NUDES)
FanfictionPo skończeniu znajomości z Harrym, Stella zaczyna nowy rozdział w życiu. Zaraz po incydencie na festiwalu zmienia szkołę, a nawet rodzinę przez problemy jej matki. Co się stanie, gdy wakacje będzie musiała spędzić z starymi znajomymi? W tym z Harrym...